XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

У 2017 році сонячні дороги з'являться на чотирьох континентах

11:21, 30-01-2017

Компанія Bouygues SA завдяки новітнім розробкам, досягненням яких стали сонячні панелі, що витримують вагу цілих вантажівок під назвою Wattway, планує облаштувати цілі електричні проспекти. Панелі будуть використовуватися в якості дорожнього покриття. Поки випробування покриття проводилися на відкритих полігонах, однак вже на початку 2018 року технологію мають намір комерціалізувати.

Спочатку дорогам хотіли дати нове життя

Представники інженерної групи Bouygues задалися питанням, чому для сонячних заводів використовують ферми, які цілком підійшли б для сільського господарства, в той час як дорожнє покриття залишається недоторканим. Важливо, що дослідникам вдалося розробити поверхню, що ідеально підходить саме для доріг, адже вона не буде слизькою. Її верх буде виготовлений з дробленого скла. Пробну дорогу почали зводити у селі Турувр у Франції. Панелі, площею 2800 квадратних метрів будуть генерувати 280 кіловат в годину пік.

Генераторна установка згодом зможе забезпечити все вуличне освітлення населеного пункту

Через чималу вартість матеріалу на сьогоднішній день можливо облаштувати лише демонстраційні дороги. Так квадратний метр такого покриття обходиться більше 2000 доларів. Але вже до 2020 року даний матеріал в ціновій категорії складе конкуренцію традиційним сонячним заводам. Під час випробувань розробники протестували різні схеми збору і використання сонячної енергії. Так в одному випадку енергія подавалась прямо в мережу, в іншому акумулювалася і використовувалася для зарядки електрокарів.

Наскільки міцний матеріал?

У третьому випадку прямувала на завод для виробництва водню. Також компанія займається установкою панелей для підсвічування електронних рекламних щитів. Далі полігон для випробувань переміститься в Калгарі, що в Канаді і американський штат Джорджія. Подібні електричні магістралі хочуть побудувати в Африці, Японії і на всій території ЄС. На даний момент перед розробниками стоїть мета перевірити своє дорожнє покриття в різних кліматичних умовах і може бути застосовано до різних видів доріг.

При цьому вчені не впевнені, що таке покриття витримає вагу снігоочисників, та чи буде стійким для снігового покриву у цілому. Тепер стоїть завдання перевірити матеріал на крихкість. Однак значна вартість і раніше була бар'єром для повномасштабного використання електромагістралей. За даними аналітиків, до такого виду дорожнього покриття буде доцільно вдатися в разі реальної нестачі землі для землеробства в майбутньому.

Переглядів: 5 546