XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Шановні студенти старших курсів факультету ІТ

15:56, 04-11-2015

Телекомунікаційна компанія UNTC (Українські новітні телекомунікації)

Проводить набір співробітників на посаду: Інженер технічної підтримки.

Вимоги:

- Досвідчений користувач ПК

- Хороше знання різних операційних систем

- Знання мережевої технології Ethernet

- Знання протоколу ТСР / IP

- Вміння технічно грамотно і доступно проконсультувати абонента з питань підключення і мережевих налаштувань.

- Орієнтованість на клієнта, комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, здатність швидко навчатися.

- Досвід роботи в телекомунікаційній компанії (бажано);

- Вік від 18 до 30 років

Умови роботи:

по змінах 1/3, оформлення за трудовою книжкою. Заробітна плата: від 3 000 грн. (по закінченню випробувального терміну буде вище). Розташування вул. Туполєва 19 (МРЕВ)

Обов'язки:

Діагностика проблем пов'язаних з роботою інтернет або телефонна консультація (перша лінія).

Моніторинг мережі.

Створення Trouble Tickets.

Базова настройка обладнання.

 

Телефон 044-374-00-96 Ковальова Наталія Михайлівна

Резюме надсилайте на nkovaleva@untc.ua

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 612