XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

З Всесвітнім днем електрозв'язку та інформаційного суспільства!

11:44, 17-05-2016

17 травня Всесвітній день електрозв'язку та інформаційного суспільства (World Telecommunication and Information Society Day).

До 2006 року цей День святкувався як Міжнародний день електрозв'язку або Всесвітній день телекомунікацій (World Telecommunication Day). Це свято відзначалося з 1969 року за рішенням сесії Адміністративної ради Міжнародного союзу електрозв'язку. Дата вибрана у зв'язку з тим, що 17 травня 1865 року, після двох з половиною місяців важких переговорів, в Парижі було підписано першу міжнародну Телеграфну Угоду, і був заснований Міжнародний Телеграфний Союз, з 1932 року - Міжнародний союз електрозв'язку.

17 травня - це професійне свято всіх програмістів, системних адміністраторів, інтернет-провайдерів, веб-дизайнерів, редакторів інтернет-видань і всіх інших людей, зайнятих у сфері інформаційних технологій. А мета даного свята - сприяти підвищенню рівня поінформованості про можливості, які може принести товариствам та країнам використання інтернету та інформаційно-комунікаційних технологій, а також про шляхи подолання «цифрового розриву».

Інформаційні технології помітно змінили образ цивілізації. Вони викликали справжній вибух у світовій економіці!

 Вітаємо всіх програмістів, системних адміністраторів, інтернет-провайдерів, веб-дизайнерів, і всіх тих, хто вивчає і працює в сфері інформаційних технологій з професійним святом!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 14 953