XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вітаємо випускників-магістрів факультету ІТ!

11:09, 31-01-2018

26 січня відбулось урочисте вручення дипломів студентам-магістрам випускникам факультету Інформаційних технологій!

Дипломи ступеня вищої освіти отримали 67 студентів із них 8 з відзнакою:

Диплом з відзнакою отримали:

Спеціалізація Інформаційні мережі зв’язку

  1. Бурліцька Алла Іванівна
  2. Криворот Ігор Анатолійович
  3. Овчаренко Анастасія Сергіївна
  4. Терещук Роман Сергійович

Спеціалізація Комп’ютерні системи та мережі

  1. Березнюк Андрій Володимирович
  2. Голоско Євгеній Вікторович         
  3. Денейко Вадим Євгенович
  4. Каптелін Сергій Олександрович

 

Вітаємо всіх випускників із цим визначним днем! Настав час рухатись до висот та своїми успіхами довести, що ви гідно несете високе звання випускника Державного університету телекомунікацій!

Бажаємо Вам не втрачати амбіцій і наполегливості, енергії та віри у себе. З упевненістю хочемо заявити, що ми випускаємо гідних фахівців і знавців своєї справи.

Вітаємо!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 7 642