XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Загальні збори студентів заочної форми навчання

14:32, 10-11-2016

Загальні збори студентів заочної форми навчання відбудуться

Група

Дата

Час

Аудиторія

Понеділок

1

БСЗ-31

14.11.16

13.00

Актова зала

2

ДЗЗ-31

14.11.16

13.00

Актова зала

3

ІМЗ-31

14.11.16

13.00

Актова зала

4

КСЗ-31

14.11.16

13.00

Актова зала

5

КСЗ-32

14.11.16

13.00

Актова зала

6

МНЗ-31

14.11.16

13.00

Актова зала

7

ПТБЗс-11

14.11.16

13.00

Актова зала

8

САЗс-11

14.11.16

13.00

Актова зала

9

СТЗ-31

14.11.16

13.00

Актова зала

10

ТСЗ-31

14.11.16

13.00

Актова зала

11

МРЗс-11

14.11.16

13.00

Актова зала

Вівторок

12

РАЗ-31

15.11.16

13.00

Актова зала

13

КНЗс-11

15.11.16

13.00

Актова зала

14

ПУЗс-11

15.11.16

13.00

Актова зала

15

РТЗ-31

15.11.16

13.00

Актова зала

16

ТСЗ-32

15.11.16

13.00

Актова зала

17

УБЗ-31

15.11.16

13.00

Актова зала

18

ППЗ-31

15.11.16

13.00

Актова зала

19

СЗЗ-31

15.11.16

13.00

Актова зала

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 814