Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Навчально-лабораторна база Державного університету телекомунікацій повністю відповідає вимогам науково-технічного прогресу

У Державному  університеті телекомунікацій велика увага приділяється розширенню співпраці з партнерами Університету – провідними компаніями світу у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій - Huawei, Juniper Networks, Ericsson, Siemens, ZTE, Radwin, Hewlett-Packard, Cisco, Microsoft та інших, завдяки яким лабораторії та спеціалізовані класи укомплектовані новітнім обладнанням останнього покоління.

Студенти навчаються за  концептуально новою освітньою моделлю, яка забезпечує нашим випускникам практичну підготовку згідно вимог потенційних роботодавців, незаперечні конкурентні переваги на ринку праці, привабливість їх для компаній та пріоритетність серед випускників інших навчальних закладів за спорідненою спеціальністю.

З метою отримання студентами практичних навиків у роботі на новітньому обладнанні, в Університеті планово і постійно ведеться робота з удосконалення навчально-лабораторної бази.

Так, на кафедрі телекомунікаційних систем та мереж створено єдину в Україні Академію Juniper Networks, лабораторію на базі обладнання компанії Huawei, Китай.

На кафедрі комп’ютерної  інженерії функціонує Академія Cisco, на кафедрі мобільних та відеоінформаційних технологій - єдиний в Україні центр інфокомунікаційних технологій на базі обладнання компаній Ericsson, Siemens, ZTE, Radwin, на кафедрі комп’ютерних наук - єдиний в Україні навчально-науковий центр «Технології Hewlett Packard Enterprise».

На кафедрі телекомунікаційних технологій створена єдина у вищих навчальних закладах України лабораторія волоконно-оптичних систем зв’язку на базі обладнання фірми Fujikura 80s., Японія.

На кафедрі інформаційних систем та технологій в лабораторії систем широкосмугового доступу встановлено обладнання останнього покоління компанії Nokia.

На кафедрі космічних систем та комплексів і супутникових телекомунікацій створено єдиний в Україні навчальний центр французької компанії «Eutelsat-SA» та встановлено програмне забезпечення і супутникове обладнання останнього покоління європейської компанії «Skylogic».

За результатами освітньої діяльності та за високий рівень підготовки фахівців у сфері телекомунікацій та інформаційних технологій на ХХХІІІ Міжнародній спеціалізованій виставці «Освіта і кар’єра», що відбулася 12-13 квітня 2019 року в Українському домі, Державний університет телекомунікацій крім інших нагород здобув гран-прі у номінаціях:

  • «Досягнення у працевлаштуванні випускників вищого навчального закладу»
  • «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази відповідно до вимог науково-технічного прогресу»

Завдяки навчанню за новою освітньою моделлю випускники Державного університету телекомунікацій повністю відповідають вимогам потенційних роботодавців.

Оцініть новину:
5

Читайте також

Сучасний світ характеризується надзвичайно швидкою зміною технологій у телекомунікаціях. Цей факт спонукаєефективно впроваджувати інноваційний зміст н..
Іноземні громадяни та особи без громадянства мають рівні права на навчання в Україні незалежно від статі, раси, національності, соціального й майновог..
Математика має велике практичне значення, а також відіграє важливу роль як у науковому, технічному, економічному розвитку суспільства, так і в розвитк..

Ключові слова

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Ми зможемо надати Вам необхідну інформацію та рекомендації щодо вступу до ВНЗ під час вступної кампанії.
Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 548
^