XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Засідання кафедри

10:14, 23-05-2016

Минулого тижня відбулося засідання кафедри. На порядку денному два основних питання:

- Звіт викладачів про виконану роботу з профорієнтації;

- Підготовка до презентації комплексу реалізуєфункції онлайн навчання.

Звіт про виконану роботу за тиждень;

 

1. Співробітники кафедри провели наступний етап профорієнтаційних робіт в школах, коледжах, та технікумах. Кафедрою зібрано 25 анкет від абітурієнтів. Із них 5 анкет із технікумів та коледжів.

2. В якості реалізації одного із запланованих єтапів комплексу автоматичної системи онлайн атестації знань студентів, підготовлені всі матеріали з курсу фізики, для розповсюдження студентам через систему та дистанційного вивчення;

3. Проведена повна інвентарізація матеріально-технічної бази лаболаторних робіт з фызики. В результаті створені протоколи та моделі для віртуальних лаболаторних робіт в комплексі автоматичної системи онлайн атестації знань студентів.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 510