XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Засідання кафедри

10:43, 29-06-2016

Минулого тижня відбулося засідання кафедри на якому були підведені підсумки роботи науково-педагогічного персоналу за 2015-2016 навчальний рік. Результати роботи, такі:

  • доцент Андреєва Н.О. - Повністю виконана навчальна, наукова, методична, організаційна роботи;
  • доцент Гориня Л.М. - Повністю виконана навчальна, наукова, методична, організаційна роботи;
  • доцент Шатковська Г.І. - Навчальна робота виконана з незадовільним результатом, наукова робота не виконана, методична робота не виконана, організаційна робота виконана;
  • старший викладач Морозова С.В. - Повністю виконана навчальна, наукова, методична, організаційна роботи;
  • асистент викладача Подрушняк В.В. - Повністю виконана навчальна, наукова, методична, організаційна роботи, підготовка до захисту кандидатської дисертації йде відповідно до затвердженого графіка.

Відповідно до результатів роботи прийнято рішення продовжити співпрацю з наступними науково-педагогічними працівниками: доцент Андреєва Н.О., доцент Гориня Л.М., старший викладач Морозова С.В., асистент викладача Подрушняк В.В.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 893