XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Подяка від Міжнародного союзу електрозв`язку

19:00, 24-11-2015
РЕКТОРУ 
ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ 
Професору В.Б.ТОЛУБКО 
03680 Україна, м Київ, вул. Солом'янська, 7
Факс: +380 44 248 85 78

Шановний Володимире Борисовичу,

Хочу від усієї душі подякувати Вам за запрошення взяти участь у міжнародній науково-практичної конференції «Сучасні інформаційно-телекомунікаційні технології», що проводилася Державним університетом телекомунікацій у м Києві з 17 по 20 листопада 2015 року.

Я щиро вдячний за надану мені можливість виступити перед учасниками цього серйозного і прекрасно організованого заходу, а також за можливість ознайомитися з навчальним процесом і технічною базою очолюваного Вами університету.

Крім того, дозвольте мені від імені Міжнародного союзу електрозв'язку подякувати Державному університету телекомунікацій за рішення стати членом Сектора розвитку електрозв'язку і висловити надію на подальше, більш тісну співпрацю.

Дякую Вам і Вашим колегам за гостинність і теплий прийом і бажаю всьому колективу Державного університету телекомунікацій успіхів у науковій та викладацькій діяльності.


З повагою,

Орозобек Кайиков керівник Зонального відділення МСЕ для країн СНД

 

 

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Календар подій
День відкритих дверей
Дізнитись більше
Віртуальний тур Університетом
Дізнитись більше
@DuiktBot допоможе Вам отримати інформацію про вступ до Університету.
Запустити
Оплачуйте навчання та проживання в гуртожитках за допомогою Privat24
Оплатити
Переглядів: 4 670