Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Маркетингові

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "Маркетингові"

Розділ: Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Навчально-науковий інститут Менеджменту та підприємництва
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій
Розділ: Кафедра Маркетингу

Новини у яких зустрічається: "Маркетингові"

Запрошуємо отримати ступінь магістра з маркетингу в Державному університеті телекомункацій
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті Менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій передба..
[ читати далі ]
Освітні інновації при навчанні інноваціям в маркетинговій діяльності
Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам ..
[ читати далі ]
Перша ластівка на 2 етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
Однією із важливих складових інноваційного підходує підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а з першого курсу. Тому, наші студенти вже за перші роки навчання засвоюють важливі комп..
[ читати далі ]
Результати 1 етапу Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
У лютому відбувся І етап Всеукраїнської олімпіади для студентів вищих навчальних закладів з дисциплін та спеціальностей за наказом МОН №1313 від 28.11.2018р. 22 лютого на кафедрі Маркетингу проводи..
[ читати далі ]
Навчання в ДУТ – впевнений крок до успішного працевлаштування маркетологів
У ХХІ ст. попит маркетологів на ринку праці досить підвищився.Маркетолог став життєво необхідним для кожної компанії, адже робота маркетолога потрібна для досягнення ефективності діяльності будь-якої ..
[ читати далі ]
Сучасне теоретичне підґрунтя підготовки маркетологів від викладачів кафедри маркетингу
Навчально-методична робота кафедри маркетингу формується з врахуванням реалій сьогодення, нових вимог МОН України, інноваційної освітньої моделі ДУТ, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і на..
[ читати далі ]
Сучасна навчальна лабораторія маркетингових досліджень - основа якості підготовки маркетологів в ДУТ
Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високо..
[ читати далі ]
Англійська мова - як складова успіху маркетолога
В нашому університеті запроваджено вивчення англійської мови за сучасними методиками підготовки на протязі усіх років навчання: на 1-2 курсі - 3 пари занять на тиждень, на 3-5 курсах – 2 пари за..
[ читати далі ]
«Сучасний маркетинг: проблеми та переспективи» – наукові здобутки кафедри маркетингу
Кафедрою маркетингу проведено конференцію «Сучасний маркетинг: проблеми та перспективи». Ця конференція символічно відбулася напередодні двох свят, які є дуже важливими для кафедри..
[ читати далі ]
Участь кафедри маркетингу в I Міжнародній науково-практичній конференції в ЛТЕУ
Представники кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій Виноградова О.В. – д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу, Євтушенко Н.О. – к.е.н., доцент, доцент кафедри м..
[ читати далі ]
Процес інноваційного навчаня з публічного управління: відвідування бізнес-виставки CREATIVE INDUSTRIES 2018 студентами ДУТ як додатковий тренінговий елемент професійної ділової освіти
Студенти всіх курсів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» денної форми навчання на чолі із своїми кураторами - професорами кафедри та завідувачем кафедри відвідали ви..
[ читати далі ]
Магістранти-маркетологи отримають сертифікати від GOOGLE
В рамках дисципліни «Маркетингові технології управління Інтернет-проектами» магістранти кафедри маркетингу під керівництвом к.е.н., доцента Дрокіної Н.І. пройдуть навчання з практи..
[ читати далі ]
ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА МАРКЕТИНГ
Підприємництво самостійна, ініціативна, систематична, на власний ризик господарська діяльність із метою досягнення економічних та соціальних результатів та одержання прибутку Маркетинг це ск..
[ читати далі ]
АБІТУРІЄНТУ–2018! Абсолютно нова ділова освіта з управління тільки в ДУТ!
Спеціальність 281 «Публічне управління та адміністрування» на ринку освітніх послуг України є відносно новою. Кожен вищий навчальний заклад, що пропонує цю спеціальність, фактично пропонує..
[ читати далі ]
Програмні засоби навчання у підготовці фахівців з маркетингу
Сучасна система вищої освіти характеризується зростанням ролі інформаційних технологій навчання, оскільки ці технології змінюють характер розвитку, придбання і розповсюдження знань. Нові технічні та п..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^