Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Маркетинг

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "Маркетинг"

Розділ: Кафедри
Розділ: Наука
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій
Розділ: Вчена рада
Розділ: Кафедра Мобільних та відеоінформаційних технологій
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Економіка. Менеджмент. Бізнес
Розділ: Кафедра Вищої математики
Розділ: Кафедра Менеджменту

Новини у яких зустрічається: "Маркетинг"

Засідання студентського гуртка «ІТ-маркетолог»: особливості наукової роботи студентів
23 жовтня було проведено заплановане засідання студентського наукового гуртка «IT–маркетолог». Керівник гуртка к.е.н. доцент кафедри маркетингу Євтушенко Н.О. та старший виклад..
[ читати далі ]
«ГРА МАРКЕТОЛОГІВ» – серіал довжиною в 4 курси
31 жовтня у Студентському Центрі відбулося урочисте святкування міжнародного Дня Маркетолога – свято, яке щорічно організовується кафедрою маркетингу Державного університету телекомунікацій для ..
[ читати далі ]
Розуміти і програмістів, і мову бізнесу - ключова компетенція наших економістів
Як відомо, сьогодні найбільш привабливими сферами для інвестування в Україні є інфраструктурні напрями,агробізнес і, звичайно, сфера ІТ. Провідні економічні аналітики прогнозують, що найближчим часом ..
[ читати далі ]
Принципи сталого розвитку та відповідального партнерства – як важлива складова у викладанні дисципліни «Соціально-відповідальний маркетинг»
Доцент кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій канд. наук, доцент Ірина Совершенна04 жовтня 2019 року приймала участь у семінарі-тренінгу «Сталий розвиток в освіті та бізнесі&..
[ читати далі ]
Участь кафедри Інженерії програмного забезпечення в RD Summit EPAM
Співпраця кафедри Інженерії програмного забезпечення з компанією ЕРАМ триває.Завдяки цій співпраці, завідувач кафедри Онищенко В.В. та доцент кафедри Яскевич В.О. змогли взяти участь в EPAM RD Summit,..
[ читати далі ]
Самореалізація на міжнародному просторі: нові можливості для майбутніх економістів!
Що таке і як це працює на практиці: Business Collaboration, Public Collaboration, Hackathons, Fundraising, International Projects, Business Incubators, Freelance work, Startup, Outsourcing? Це, і не т..
[ читати далі ]
Студенти кафедри маркетингу отримують навички роботи з кращою платформою бізнес-аналітики за версією Gartner і Forrester - Microsoft Power BI
Зміст дисциплін кафедри маркетингу враховує особливості ринку і використовує передові сучасні технології. Так, при вивченні курсу «Маркетингові дослідження і бізнес-аналітика» студенти отр..
[ читати далі ]
Оновлення змісту навчальних дисциплін спеціальності «Публічне управління та адміністрування» сучасними технологіями взаємодії громадян і держави: «Держава в смартфоні» - шлях до подолання корупції та бюрократії
27 вересня 2019 року Віце-прем'єр-міністр Михайло Федоров презентував шляхи впровадження «цифрової держави» в Україні, що принципово змінює взаємовідносини держави і громадян в питання..
[ читати далі ]
Виїзне засідання студентського гуртка "ІТ-маркетолог" на Міжнародній виставці реклами та маркетингу «REX»
25 вересня 2019 року студенти першого, другого та третього курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингуКрижко О.В. та к.е.н. доцента Євтушенко Н...
[ читати далі ]
Студентський науковий гурток «ІТ–МАРКЕТОЛОГ» - перші сходинки до наукового Олімпу
Підвищення якості підготовки спеціалістів у Державному університеті телекомунікацій відбувається не тільки протягом навчального процесу, а і у позанавчальний час, через студентський науковий гурток, щ..
[ читати далі ]
Професійна іноземна мова для студентів-маркетологів
Вивчення студентами-маркетологами фахових дисциплін іноземною мовою дає можливість отримати високооплачуване робоче місце одразу по закінченню університету. Формування іншомовної компетенції у проф..
[ читати далі ]
Поповнення наукової спільноти кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій
Колектив кафедри маркетингувід щирого серця вітає доцента кафедри Євтушенко Наталю Олександрівну з найвищою сходинкою наукового пошуку, творчості і розвитку, з прекрасним захистом дисертації на тему: ..
[ читати далі ]
Художній маркетинг: оманливі назви і високе мистецтво, або як вже з першого курсу студенти-маркетологи пізнають таємниці історії
12 вересня студенти – маркетологи ознайомилися с високим рівнем образотворчого мистецтва під час екскурсії до філії Київської національної картинної галереї «Шоколадного будиночку», ..
[ читати далі ]
Розрпочався навчальний рік: про що треба пам’ятати
Навчитися можна тільки тому, що любиш. Й. Гете. Добігає кінця другий тиждень нового навчального року. Першокурсники спеціальностей «Економіка» і «Соціологія» вже відчули ..
[ читати далі ]
У студентів-першокурсників відбулося перше заняття
На першому занятті завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Виноградова Олена Володимирівна ознайомила студентів з історією ГУТ і кафедри, структурою університету та інституту менеджмент..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^