Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

Маркетинг

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "Маркетинг"

Розділ: Кафедри
Розділ: Наука
Розділ: Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій
Розділ: Вчена рада
Розділ: Кафедра Мобільних та відеоінформаційних технологій
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Економіка. Менеджмент. Бізнес
Розділ: Кафедра Вищої математики
Розділ: Кафедра Менеджменту
Розділ: Кафедра Маркетингу

Новини у яких зустрічається: "Маркетинг"

Маркетолог – перспективна та високооплачувана професія
В 2019 році стрімко збільшився попит на маркетологів.Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія. За даними Work.ua станом на тр..
[ читати далі ]
Обираємо маркетинг!
[ читати далі ]
Умови вступу на маркетинг у 2019 році
[ читати далі ]
Найцінніше – поради від компаній-партнерів ДУТ для майбутніх маркетологів
14 травня студенти-маркетологи першого, другого та третього курсівз кураторами Євтушенко Н.О. і Крижко О.В. відвідали виставку МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМ ІоТ . Своїми враженнями поділилися ..
[ читати далі ]
Запрошуємо отримати ступінь магістра з маркетингу в Державному університеті телекомункацій
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті Менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій передба..
[ читати далі ]
Відгуки представників партнерів кафедри маркетингу щодо вимог до сучасної підготовки фахівців
Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного..
[ читати далі ]
Освітні інновації при навчанні інноваціям в маркетинговій діяльності
Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам ..
[ читати далі ]
Ознайомлення з майбутнім місцем роботи – запорука успішної кар’єри фахівців-маркетологів
Інноваційний підхід до підготовки фахівців з маркетингу висуває на перший план формування практичних навичок і вмінь на базі сучасних теоретичних знань відповідно до вимог роботодавців, які дозволять ..
[ читати далі ]
Засідання наукового гуртка "ІТ-маркетолог" на теренах Торгово-промислової палати України
За планом засідань наукового гуртка «ІТ-маркетолог» кафедри маркетингу Державного університету телекомунікацій передбачене проведення зустрічі з фахівцями в сфері маркетингу. Враховуючи зр..
[ читати далі ]
EDUSCRUM-технології як інноваційний засіб практичної підготовки маркетологів
4 квітня 2019 р. представники кафедри маркетингу: д.е.н., професор, завідувач кафедри О.В. Виноградовата к.е.н., доцент кафедри маркетингу Н.О. Євтушенко приймали участь у круглому столі на тему: &laq..
[ читати далі ]
Перша ластівка на 2 етапі Всеукраїнської олімпіади з маркетингу
Однією із важливих складових інноваційного підходує підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а з першого курсу. Тому, наші студенти вже за перші роки навчання засвоюють важливі комп..
[ читати далі ]
13 травня починається реєстрація для складання ЗНО з англійської мови для вступу до магістратури у 2019 році
Вступ на навчання на спеціальності «Комп’ютерна інженерія», «Інженерія програмного забезпечення», «Кібербезпека», «Менеджмент», «Маркетинг&r..
[ читати далі ]
Посилене вивчення англійської мови - ключ до успіху майбутніх маркетологів
У сучасному світі знання англійської мови – це ключ до успіху де спілкування та обробка величезних обсягів інформації набуває все більшого значення. Саме англійська – це офіційна мова м..
[ читати далі ]
Екскурсія до Приватбанку!
Для студентів нашого Університету є унікальна можливість, в рамках співпраці ДУТ та Приватбанку, відвідати відділення Приватбанку, ознайомитись із усіма аспектами роботи банківської сфери, ознайомитис..
[ читати далі ]
Цікаво і корисно: про проблеми комунікації на практичному занятті «Групова динаміка і комунікації»
Інноваційні процеси в освітньому просторі України зумовили орієнтацію змісту і технологій навчання на розвиток індивідуальності майбутніх фахівців. Основним завданням викладацького складу кафедри марк..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^