Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

маркетингової

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "маркетингової"

Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Розділ: Навчально-науковий інститут Менеджменту та підприємництва
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ:
Розділ: Діяльність спеціалізованої вченої ради Д 26.861.03
Розділ: Кафедра Маркетингу

Новини у яких зустрічається: "маркетингової"

Запрошуємо отримати ступінь магістра з маркетингу в Державному університеті телекомункацій
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті Менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій передба..
[ читати далі ]
Відгуки представників партнерів кафедри маркетингу щодо вимог до сучасної підготовки фахівців
Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного..
[ читати далі ]
Освітні інновації при навчанні інноваціям в маркетинговій діяльності
Для магістрів спеціальності «Маркетинг» викладається дисципліна «Інноваційні технології в маркетинговій діяльності». Метою викладання навчальної дисципліни є надання студентам ..
[ читати далі ]
Підготовка по спеціальності «Маркетинг» з першого курсу: ділова гра «Хто в домі господар»
Однією із важливих складових інноваційного підходує підготовка по спеціальності, яка починається не з третього, а вже з першого курсу. Тому, вже у 1 семестрі у курсі «Маркетинг» студентам ..
[ читати далі ]
Навчання в ДУТ – впевнений крок до успішного працевлаштування маркетологів
У ХХІ ст. попит маркетологів на ринку праці досить підвищився.Маркетолог став життєво необхідним для кожної компанії, адже робота маркетолога потрібна для досягнення ефективності діяльності будь-якої ..
[ читати далі ]
Студентський науковий гурток «ІТ – МАРКЕТОЛОГ» як вид науково-дослідної роботи студентів
Науково-дослідна робота студентів є важливою складовою їхньої професійної підготовки, передбачає навчання студентів методології і методики дослідження, систематичну участь у дослідницькій діяльності, ..
[ читати далі ]
Сучасне теоретичне підґрунтя підготовки маркетологів від викладачів кафедри маркетингу
Навчально-методична робота кафедри маркетингу формується з врахуванням реалій сьогодення, нових вимог МОН України, інноваційної освітньої моделі ДУТ, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і на..
[ читати далі ]
Інноваційна складова навчання студентів-маркетологів
Підготовка студентів на кафедрі маркетингу формується з врахуванням реалій сьогодення, нових вимог МОН України, інноваційної освітньої моделі ДУТ, спрямованої на підвищення рівня якості освіти і набут..
[ читати далі ]
Сучасна навчальна лабораторія маркетингових досліджень - основа якості підготовки маркетологів в ДУТ
Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високо..
[ читати далі ]
Особливості інноваційного підходу до підготовки фахівців з маркетингу на 1 курсі у дисципліні «Сучасні види маркетингу»
Маркетолог - один з найважливіших спеціалістів у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, а значить ефективність роботи маркетолога - питання життя та сме..
[ читати далі ]
«Сучасний маркетинг: проблеми та переспективи» – наукові здобутки кафедри маркетингу
Кафедрою маркетингу проведено конференцію «Сучасний маркетинг: проблеми та перспективи». Ця конференція символічно відбулася напередодні двох свят, які є дуже важливими для кафедри..
[ читати далі ]
Студенти-маркетологи відвідали XXIІ Міжнародну виставку реклами та маркетингу «REX»
26 вересня 2018 року студенти першого, другого та третього курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингу Крижко О.В. (куратор МРД-21) відвідали на..
[ читати далі ]
І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів «Економіко-правова платформа інноваційного підприємства»
20 квітня 2018 року на базі кафедри Підприємництва торгівлі та біржової діяльності Державного університету телекомунікацій відбулась І Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція молодих вчен..
[ читати далі ]
Кафедра маркетингу запрошує до магістратури!
Магістерська програма «Маркетинг» у Державному університеті телекомунікаційорієнтована на підготовку висококваліфікованих маркетологів, чиї знання і навички формують рівень компетентності,..
[ читати далі ]
Концепція соціально-відповідального маркетингу підприємств у підготовці студентів-маркетологів
Сучасні соціально-економічні перетворення в бізнесі викликали необхідність пошуку дієвих інструментів підвищення конкурентоспроможності підприємств для забезпечення їх сталого розвитку. Одним із таких..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^