Укр.   Рус.   Eng.

Державний Університет Телекомунікацій

реклами

Пошук на сайті
Пошук


Сторінки на яких зустрічається: "реклами"

Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Кафедра Маркетингу
Розділ: Студентське життя
Розділ: Кафедра Економіки підприємств та соціальних технологій
Розділ: Студентська рада

Новини у яких зустрічається: "реклами"

Відбулось засідання наукового гуртка «Scientia potentia est»
На початку лютого кафедра маркетингу провела засідання студентського наукового гуртка «Scientia potentia est». Тема засідання: «Сугестивні технології та маніпулювання в рекламі. Нейм..
[ читати далі ]
Майстер-клас із відеомейкінгу (та й успішному старту на YouTube) в Цитрус Академії для студентів-маркетологів
04.12.2019 р. для студентів МРД-41 і МРД-21 фахівці Цитрус Академії за сприяння кафедри маркетингу провели майстер-клас з відеомейкінгу і успішному старту на YouTube, де подарували корисні знання і мо..
[ читати далі ]
Впровадження інноваційної форми навчання у дисципліни кафедри МВТ
20.09 весь 3 курс у складі груп ТСД заслухав лекцію з предмету ''Основи телебачення та радіомовлення'' у розрізі поставленних задач університетом з впровадження інноваційних форм щодо ..
[ читати далі ]
Виїзне засідання студентського гуртка "ІТ-маркетолог" на Міжнародній виставці реклами та маркетингу «REX»
25 вересня 2019 року студенти першого, другого та третього курсів спеціальності «Маркетинг» під керівництвом старшого викладача кафедри маркетингуКрижко О.В. та к.е.н. доцента Євтушенко Н...
[ читати далі ]
Студентський науковий гурток «ІТ–МАРКЕТОЛОГ» - перші сходинки до наукового Олімпу
Підвищення якості підготовки спеціалістів у Державному університеті телекомунікацій відбувається не тільки протягом навчального процесу, а і у позанавчальний час, через студентський науковий гурток, щ..
[ читати далі ]
Чергове засідання студентського гуртка "Соціальні студії"
Із 2016 року при кафедрі документознавства та інформаційної діяльності функціонує студентський науково-практичний гурток Соціальні студії. Керівники гуртка – доценти Ліна Стороженко й Тетяна Сид..
[ читати далі ]
Заключне засідання гуртка «ІТ-маркетолог» у 2018-2019 навчальному році
6 червня відбулося заключне в цьому навчальному році засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог». Заключною темою було: «Успішні люди в ІТ-маркетингу». В обговоренні теми прийма..
[ читати далі ]
Результати проходження переддипломної практики студентами 4 курсу зі спеціальності 172 «Телекомунікації та радіотехніка»
“Теория без практики – это рюкзак с учебниками по плаванию за спиной тонущего.” Дмитрий Емец Згідно інноваційного змісту навчання проведення практик наших студентів організо..
[ читати далі ]
Запрошуємо отримати ступінь магістра з маркетингу в Державному університеті телекомункацій
Освітньо-професійна програма підготовки магістрів зі спеціальності «Маркетинг» в Навчально-науковому інституті Менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій передба..
[ читати далі ]
Відгуки представників партнерів кафедри маркетингу щодо вимог до сучасної підготовки фахівців
Сучасна підготовка майбутніх висококваліфікованих кадрів у сфері маркетингу зумовлює інтеграцію теоретичної і практичної складової, яка є складовою навчального плану підготовки бакалаврів професійного..
[ читати далі ]
Ким можна працювати за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»
Питання: «Ким я зможу працювати за спеціальністю після закінчення ВУЗу?» є одним із типових питань, що цікавить як абітурієнта так і його батьків. Спеціальність 076 «Підприємництв..
[ читати далі ]
Впровадження практики управління бізнесом в навчальний процес
14-го березня на базі кафедри менеджменту відбувся анонсований раніше завершальний етап бізнес-тренінгу по просуванню бізнесу в соціальних мережах. Слухачі тренінгу змогли на практиці продемонструв..
[ читати далі ]
Засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог»: кастомізація продукту і практика побудови білдера
25 лютого відбулося засідання наукового гуртка «ІТ-маркетолог», за темою: «Кастомізація продукту і практика побудови білдера». Зустріч відбулася за участі керівника студентс..
[ читати далі ]
Підготовка маркетологів з «Інтернет-маркетингу» максимально наближена до реалій діяльності сучасної компанії
Для майбутнього фахівця дуже важливо розуміти, яким чином відбувається професійна діяльність з обраної спеціальності у реально існуючій компанії, причому - бажано успішній компанії. Тому було прийн..
[ читати далі ]
Бізнес-тренінг як форма впровадження інноваційних технологій у навчальному процесі
Перехід до інформаційного суспільства вносить свої зміни в усі сфери життєдіяльності людини. Нині майбутній професіонал повинен уміти своєчасно, швидко та якісно обробляти великі об’єми інформац..
[ читати далі ]
Переглядів: 0
^