Фахівці кафедри телекомунікаційних технологій знов і знов вивчають проблеми з експлуатацією волоконно-оптичних ліній зв'язку глобального масштабу, адже вивчення статистики та досвіду роботи ВОЛЗ у світі надають майбутнім фахівцям нашої галузі усвідомлення важливості оволодівати необхідними компетенціями для отримання першого робочого місця.
Як повідомила організація "Південноафриканська національна дослідницька й освітня мережа" (South African National Research and Education Network), користувачі Південної Африки мали проблеми з якістю інтернету через обриви на двох підводних ВОЛЗ в Атлантичному океані. Пропускну здатність мережі відновили через 34 дні після події, яка сталася 16 січня з невідомих поки що причин, - порушення роботи відразу двох підводних кабельних систем, що забезпечують інтернет-з'єднання для Південної Африки та інших країн регіону: South Atlantic 3/West Africa Submarine Cable (Sat-3/Wasc) і West African Cable System (Wacs). Ця катастрофа призвела до зниження швидкості у інтернет-користувачів, геймерів й стримерів у Південній Африці, а також вплинула на міжнародні голосові дзвінки та стільниковий роумінг".
Для ремонту пошкоджень 22 січня з Кейптауна було відправлено судно Leon Thevenin, 6 лютого був ліквідований обрив в водах Конго, а потім корабель вирушив до узбережжя Гани - до наступної точки. Через погану погоду фахівцям тільки 18 лютого вдалося усунути основні розриви кабелю і відновити працездатність системи. Швидкість інтернету вийшла на доаварійний рівень. До 25 лютого судну Leon Thevenin належить закрити ще один обрив біля узбережжя Гани, щоб відновити нормальне енергоспоживання кабелю Wacs.