XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Участь у І Міжвузівській конференції для іноземних студентів “Системи освіти в країнах світу”

13:04, 18-05-2018

16 травня 2018 року іноземні слухачі Підготовчого відділення Державного університету телекомунікацій стали учасниками І Міжвузівської конференції для іноземних студентів “Системи освіти в країнах світу”.

У конференції взяли участь студенти різних вищих навчальних закладів міста Києва, які приїхали з: Туреччини, Азербайджану, Узбекистану, Республіки Корея, Грузії, Ірану і, звичайно, Кот-д’Івуару, Алжирської Народної Демократичної Республіки та Демократичної Республіки Конго.

 

Зірімба Жан-Батіста з Кот-д’Івуару (науковий консультант – д.філол.н., доцент кафедри української мови ДУТ Грищенко І.В.) виступив з доповіддю “Шкільна система освіти Кот-д’Івуару”, Каубо Аімее з Демократичної Республіки Конго (науковий консультант – старший викладач кафедри української мови ДУТ Стежко С.О.)виступила з доповіддю “Освітня система Демократичної Республіки Конго”, Маліка Седкауі з Алжирської Народної Демократичної Республіки виступила з доповіддю “Початкова освіта Алжирської Народної Демократичної Республіки” (науковий консультант – старший викладач кафедри української мови ДУТ Векуа О.В.)

Після завершення конференції учасники отримали грамоти за участь.

Викладачі кафедри української мови Навчально-наукового інституту гуманітарних та природничих дисциплін вітають Зірімба Жан-Батіста з Кот-д’Івуару, Каубо Аімее та Маліка Седкауі з успішними виступами.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 792