XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Міжнародний день числа «Пі» - 14 березня

11:55, 17-03-2014

14 березня в світі святкують одне з самих незвичних свят  – «День числа Пі».

Число π — математична константа, що виражає відношення довжини кола до довжини його діаметру. В цифровому виражені π починається як 3,141592 і має нескінченну математичну тривалість.

В американському написані дата 14 березня виглядає як 3.14, звідси і пояснення, чому саме в цей день відзначають це свято.
         Кафедра Вищої математики Державного університету телекомунікацій відзначила міжнародний день числа π математичним брейн-рингом. Ведучою та організатором свята була доцент кафедри, кандидат фізико-математичних наук Онищенко Вікторія Валеріївна. Участь прийняли команда «Барвінок» (група ІМД-22, факультету Інформаційних технологій) та команда «Піпли» (група ІМД-21, факультету Інформаційних технологій). Почесне журі складалось з: завідувача кафедри, доктора технічних наук, професора Барабаша Олега Володимировича, завідувача навчальної лабораторії 515, підполковника запасу Коби Андрія Борисовича, доцента кафедри, кандидата фізико-математичних наук Мусієнка Андрія Петровича та секретаря кафедри, кандидата технічних наук Скубака Олександра Миколайовича.

 

 

 

В напруженій боротьбі перемогла команда «Піпли»(група ІМД-21). Кафедра Вищої математики вітає переможців та бажає нових звершень!

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 42 987