XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вручення дипломів бакалаврів випускникам кафедри Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

11:58, 03-07-2023

30 червня 2023 року відбулось урочисте вручення дипломів «бакалавра» випускникам кафедри «Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» навчально-наукового інституту «Менеджменту та підприємництва» Державного університету телекомунікацій.

Бажаємо нашим дорогим бакалаврам мирного неба, міцного здоров’я і щастя, терпіння та стійкості, натхнення й удачі, завжди вірити в себе і свої сили, залишатися впевненими, наполегливими та ініціативними, ставити цілі та досягати їх.

Попереду відкритий для вас безмежний світ, і нехай кожен з вас знайде у ньому своє місце і досягне успіху. Завжди раді бачити вас на кафедрі «Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності» навчально-наукового інституту «Менеджменту та підприємництва» Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій. Щасти вам!!!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 438