XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Тренінг для викладачів кафедри менеджменту від корпорації ПАРУС

12:10, 09-02-2017

Корпорація ПАРУС Україна провела для викладачів кафедри менеджменту ННІМП Державного університету телекомунікацій дводенний тренінг по використанню у навчальному процесі програмних продуктів «Парус».

Мета тренінгу: оволодіти навичками роботи в програмі «Парус: Менеджмент та маркетинг», опрацювати методичні засади викладання програми студентам, напрацювання основних засад співпраці з корпорацією, та підвищити кваліфікацію викладачів кафедри.

На протязі двох днів роботи викладачі опрацювали теоретичні та методичні матеріали, виконали практичні завдання підготовки та успішно здали екзамен на отримання сертифікату користувача програмного продукту «Парус» за програмою «Менеджмент та маркетинг».

Вітаємо Глушенкову А.А., Сороку А.М., Щербину В.В., Маковій В.В., Якубенко І.М. з отриманням сертифікатів.

За активну співпрацю корпорація відзначила кафедру і університет подякою.

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 6 824