XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Кожен Інтернет-користувач нині може стати частиною кібервійська.

10:53, 20-04-2022

Новини боротьби на кіберфронті: заблоковано близько 2000 ворожих ресурсів із загальною аудиторією в понад 17 мільйонів користувачів.

Допомогли Кіберполіції у блокуванні небайдужі користувачі тематичних Телеграм-каналів https://t.me/stoprussiachannel та https://t.me/stopdrugsbot. До них вже приєдналися понад 170 тисяч активістів, які надіслали майже 4 мільйони скарг на різні інформаційні ресурси російських окупантів.

Працює ще один чат-бот для громадян – «Народний месник» https://t.me/ukraine_avanger_bot Сюди надсилають інформацію про пересування ворожої техніки, російських військових та їх поплічників, виявлених мародерів або ж знайдені нерозірвані боєприпаси. Всього ми отримали понад 47 тисяч повідомлень, серед яких було чимало корисних даних.

Кожен Інтернет-користувач нині може стати частиною кібервійська. Долучайтесь до боротьби із російськими окупантами та антиукраїнською пропагандою.

Разом ми наближаємо Перемогу України!

Національна поліція України

Кіберполіція

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 162