XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Літня школа TEMPUS

10:12, 27-05-2016

Чотири студента-магістранта Навчально-наукового інституту захисту інформації пройшли всі етапи конкурсного відбору та отримали запрошення на участь у Літній школі.

Літня школа приймає талановитих студентів з 27 червня по 8 липня 2016 року на базі національного університету «Львівська політехніка» (м. Львів, Україна). Студентам-учасникам літньої школи буде запропоновано новий лекційний матеріал і практичні тренінги, пов'язані з різними аспектами IT безпеки:

  • Цифрова криміналістика
  • Тестування на захист від несанкціонованого доступу та етичний
  • злом
  • Мережна та “хмарна” безпека
  • Аналіз шкідливого програмного забезпечення
  • Безпека безпроводових мереж

Програма занять у літній школі складається з обраних глав усього набору курсів по IТ безпеці, що розробляються в рамках проекту ENGENSEC. До уваги учасників буде запропоновано безліч інноваційних рішень як відповідь науки і практики на актуальні та нові загрози кібер- безпеки.

Колектив Навчально-наукового інституту захисту інформації виражає щиру вдячність студентам за сумлінну працю та навчання. Бажаємо успіхів у подальшій науковій та професійній діяльності!

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 8 080