XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

IX Науково-технічна конференція «Сучасні інфокомунікаційні технології»

13:37, 20-11-2019

Конференція має на меті обговорення питань пов’язаних з напрямками:

  1. «Інженерія програмного забезпечення»;
  2. «Комп’ютерні науки»
  3. «Комп’ютерна інженерія»;
  4. «Системний аналіз»;
  5. «Інформаційні системи та технології»;
  6. «Телекомунікації».

Участь в конференції – очна та заочна

Робочі мови конференції: українська, російська, англійська.

 

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕЗ ДОПОВІДЕЙ

  • тези в обсязі 1-2 сторінки формату А4,
  • шрифт Times New Roman,
  • міжрядковий інтервал 1,
  • поля: верхнє та нижнє – 2см, ліве - 2,5 см, праве – 1 см,

 

ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ

  • Назва (великими літерами),
  • ПІБ, назва вищого навчального закладу,
  • коротка анотація (курсивом) – кегль 12,
  • основна частина - кегль 14,
  • у кінці тез надається перелік використаної літератури (до 5-х найменувань, 12 кегль).

Матеріали конференції (тези доповідей) не редагуються, автор несе відповідальність за науковий зміст та оформлення.

Збірник тез доповідей учасників конференції буде розміщено на сайті університету.

Матеріали надсилати до 01.12.2019 року на е-maіl: conf.it@ukr.net

Читайте також

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 6 839