XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

На кафедрі фізики відбулося заслуховування викладачів кафедри про зміст навчання дисциплін

11:11, 08-10-2018

На протязі минулого тижня на кафедрі фізики відбулося заслуховування викладачів кафедри про зміст навчання дисциплін, що викладаються на кафедрі – «Фізика» та «Фізика оптичного зв’язку».

Дисципліна «Фізика» традиційно викладається на І курсі протягом 1 та 2 семестрів. «Фізика оптичного зв’язку» з цього навчальному році також буде викладатися на І курсі, але у 2 семестрі.

Дисципліна «Фізика» є базовою, «Фізика оптичного зв’язку» викладається на факультеті Телекомунікацій.

Зміст навчання дисципліни «Фізика» був представлений доцентом Горинею Л.М. та старшим викладачем кафедри Морозовою С.В., а дисципліни «Фізика оптичного зв’язку» старшим викладачем кафедри Куфтеріною С.Р.

Оскільки кафедра фізики не є випускаючою, зазначені дисципліни забезпечують студентів базовими знаннями для вивчення спеціальних дисциплін, а отже програми, за якими викладачі працюють, були узгоджені з керівниками випускаючих кафедр.

Під час заслуховування також були обговорені деякі питання змісту навчання та сформульовано задачі на майбутнє з метою покращення навчального процесу.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 3 632