XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Практичні заняття з дисципліни «Фізика оптичного зв‘язку» (ФОЗ) в групах ТСД

15:13, 14-03-2019

На кафедрі фізики, крім дисципліни Фізика викладається дисципліна «Фізика оптичного зв‘язку» (ФОЗ). Види занять дисципліни: лекції, практичні та лабораторні заняття. Практичні заняття складають 67% від загальної кількості аудиторних годин, відведених  на вивчення дисципліни.

На практичних заняттях розв’язуються задачі, обговорюються теоретичні питання, пов’язані з використанням їх у волоконно-оптичних лініях зв’язку.

На заняттях студенти отримують знання щодо фізичних основ оптики і оптичних систем, ознайомлюються з новітніми розробками, ідеями в галузі фізики та техніки  оптичних систем передачі інформації, які основані на властивостях оптичного випромінювання та оптичних матеріалів. Знання, які надаються студентам при вивченні дисципліни ФОЗ, потрібні студентам для оволодіння фаховими дисциплінами факультету Телекомунікацій та інформатизації: «Основи телебачення та радіомовлення», «Телекомунікаційні системи передачі інформації»; «Оптичні транспортні системи та мережі», «Функціональні пристрої волоконно-оптичних трактів» тощо. Випускники цього факультету при працевлаштуванні стають спеціалістами: інженер з експлуатації волоконно-оптичних ліній зв‘язку” (Укртелеком), інженер планування ВОЛЗ” (ДАТАГРУП), ремонт та експлуатація ВОЛЗ, планування мереж ВОЛЗ.

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 4 757