XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Інноваційні підходи до практичного навчання економістів

16:40, 05-04-2019

Основою підготовки фахівців, якими цікавляться роботодавці і пропонують високу зарплату, є формування професійних компетенцій і практичний умінь. Тому в університеті приділяється дуже велика увага практичній підготовці. Частка практичних занять у студентів складає не менше половини від лекційних занять. Це дає змогу студентам відточити професійні уміння і відчути себе у реальному бізнес-середовищі та в умовах реально діючих підприємств.

Для студентів спеціальності 051 «Економіка» якісна практична підготовка є запорукою подальшої успішної кар’єри.  Окрім того, що сучасні економісти повинні мати найкращі управлінські якості, вони, у першу чергу, повинні бути аналітиками-практиками. Затребувані економісти мають «відчувати цифри», швидко орієнтуватись в конкурентному середовищі та робити достовірні фінансові та ринкові прогнози. Для того, щоб усі ці компетенції були сформовані у наших економістів на найвищому рівні – в процесі їх практичного навчання застосовуються провідні та інноваційні методи практичної підготовки.

Так після кожної лекції професійного спрямування на практичному занятті студенти опрацьовують проблемні питання на прикладах відомих компаній (у першу чергу ІТ-сектору). Усі висновки робляться тільки на основі аналізу реальних даних та перевірених показників. Для  того, щоб майбутні економісти мали широке, системне мислення багато практичних занять проводиться у формі актуальних кейсів та батлів. Проведення таких занять допомагає студентам чітко зрозуміти  місце України в світовому економічному просторі і запропонувати шляхи зростання України в міжнародних рейтингах.

На підтвердження ефективності такого способу практичної підготовки хочемо навести результати чергового батлу, на якому студенти-економісти обґрунтовували сценарії глобального економічного розвитку.  Чотири  команди студентів представили на розсуд решти групи сценарії можливого розвитку світу у найближчі 20 років… Сміливість думок, креативність у створенні презентацій, манера студентів триматися при відповідях на запитання позитивно вразила і викладача, і присутніх! Запрошуємо усіх бажаючих переглянути результати практичного заняття наших економістів та переконатись в їх талановитості.

Переглядів: 4 389