XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Нововведення та зміни у системі вищої освіти диктують новий формат не тільки вступу - 2020, а й подальшого життя України. Що терміново треба усвідомити абітурієнтам-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя. Зміна 5

13:00, 09-06-2020

Кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій як професійна кафедра у галузі державного управління розпочала публікацію серії інформаційних повідомлень для абітурієнтів про новації з державного управління вищою освітою, що цілком і повністю змінять і філософію процесу вступу у ЗВО, і філософію навчання студентів, і філософію працевлаштування у країні, і філософію розбудови власного життя кожної окремої молодої людини нашої Батьківщини. Ця інформація є надважливою особливо для вступників у ЗВО у 2020 році не залежно від того, який фах вони оберуть. Тому для того, щоб бути у курсі всіх подій, що неминуче вплинуть на Ваше життя, незалежно від вашої обізнаності і інтересів до фаху, приєднуйтесь до спільноти спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування»

Продовжимо розповідати про нововведення 2020 року щодо вступу до ЗВО і пояснемо як це неминуче вплине на життя кожного громадянина України, який прагне здобути вищу освіту, поступаючи у ЗВО уже у цьому році і перспективи на подальше життя.
 

Зміна 5.

Як сьогоднішні зміни у вищій освіті неминуче змінять ринок праці у найближчі роки.

Яким буде ринок праці для сьогоднішніх абітурієнтів після отримання ними вищої освіти і що потрібно врахувати абітурієнту вже сьогодні, щоб не потрапити на гачок недобросовісних ЗВО та недоброякісних Освітніх Програм

У інформаційному повідомленні нашої кафедри було зазначено, що сьогодні спеціальність абітурієнт має обирати не тільки за назвою, а й досліджувати освітні програми (ОП) різних закладів вищої освіти (ЗВО). Тільки у такий спосіб абітурієнт може по-справжньому обрати цікавий для себе напрям професійної діяльності у житті.

А зараз ми розкажемо чому і як ці зміни у вищій освіті неминуче змінять ринок праці та працю кадровх служб працедавців вже за декілька років.

Справа в тім, що ринок праці, як ми вже зазначали у вище згаданому повідомленні, сам вимагає конкретики компетенцій, з якими до нього йде випускник ЗВО. Так вже давно в одному й тому ж самому виді діяльності потрібні різні працівники із різними акцентами у компетентностях.

Так, наприклад, у публічному управлінні та адмініструванні, потрібні для однієї роботи державні службовці із знаннями державного економічного розвитку, для другої – державні службовці, що володіють навиками створення соціальних регіональних програм, для третьої – державні службовці для ефективного налагодження міжнародних взаємовідносин, для четвертої – державні службовці для ефективної обробки управлінської інформації та її аналітики, для п’ятої – ейчари (НR-працівники) органів державної влади   і т.ін.  Якщо поглянути на наведений приклад, можна побачити, що ми показали різновекторні види діяльності на державній службі але при цьому головне – профільність підготовки фахівця з державної служби. Тобто, просто економіст на державній службі  управляти ейчар-процесами органів державної влади або економічними процесами, (або мати вплив на управлінські процеси) в регіоні країни або в державі вцілому,  за сутністю своєї підготовки не може. Оскільки державна служба, як і будь-яка інша служба – це суттєва специфіка праці, опанувати яку можна тільки через відповідне навчання.

Звісно, що це вимагають не абсолютно всі працедавці. Ті працедавці, що «зухвало та зверхньо» ставляться до вищої освіти, мають за вимогу просто наявність її у потенційного працівника. Тобто, такий працедавець диплом про вищу освіту сприймає як певну обов’язкову візитівку потенційного працівника, в якій зазначено, що ця людина спроможна мислити. Принизливо? Звісно, що так. Це ні що інше як руйнування довіри ринку праці до ЗВО та моральне знецінення диплому про вищу освіту. І як боротися гідним та прогресивним ЗВО із таким становищем на ринку праці? А як бути державі, яка вкладає чималі кошти у сегмент вищої освіти?

З іншого боку таке зверхнє ставлення до дипломів про вищу освіту не з’явилося на порожньому місці. Тут саме є і частка  вини тих ЗВО, які самі спричинили суспільне знецінення вищої освіти за сутністю. Яким чином? Таким самим як і можна знецінити все у нашому житті: і будь-яку працю, і будь-який продукт, і будь-які почуття, і будь-які взаємовідносини… Брехнею, фальшуванням, нівелюванням, маскуванням чогось порожнього під «значуще» і т.ін.

Тому перед системою державного управління в Україні постало питання вибору інструментів і методів комплексного впливу і на вищу освіту, і на ринок праці, і на суспільство в цілому.

Саме таким елементом комплексного впливу у цьому питанні і є впровадження різних Освітніх Програм у різних ЗВО з однієї спеціальності. Як це змінить наше суспільство? Змінить, звісно, поступово, але фундаментально.

По-перше. Працедавці, які вже давно очікували конкретики із векторами навчання у кожній спеціальності, отримують саме це. Вони будуть спроможні запитувати більш конкретної підготовки та отримувати чітко зрозумілі компетенції потенційного працівника у своїй діяльності.

По-друге. Працедавці, які нехтували «читанням» додатку до диплому, будуть змушені це робити, оскільки без цього не зрозуміло, який саме працівник до них йде.

По-третє. Суспільство, звісно, у особі абітурієнта та його «групи підтримки» (батьків, друзів та ін.) будуть змушені знайомитися не тільки із переліком цікавих спеціальностей, а й досліджувати та обирати для свого навчання конкретні Освітні Програми (ОП). Інакше сьогоднішній абітурієнт, здобувши освіту за спеціальністю без знайомства із освітньою програмою, отримавши диплом, може зіштовхнутися із тим, що той напрям роботи, який «відображено» у дипломі вже нікого не цікавить.

Тому головне, що має усвідомити абітурієнт-2020, щоб не залишитись на узбіччі життя – це новий підхід до вибору спеціальності не тільки за назвою, а й за змістом вкладених у неї компетенцій. Інакше на момент закінчення ЗВО можна отримати диплом, який замість професійної реалізації та сталого карьєрного зростання залишить людині тільки спогади про веселі (чи не дуже веселі) молоді роки…

То що потрібно знати абітурієнту вже сьогодні? Головне, що має знати абітурієнт, це те як не потрапити на гачок недобросовісних ЗВО та недоброякісних Освітніх Програм

Перше. Всі ОП з однієї й тієї ж спеціальності дійсно мають різні акценти у підготовці майбутніх фахівців.

Друге. Переважна більшість ОП відбивають тільки профільність ЗВО, чим звужують й обмежують сферу реалізації своїх випускників. Умовно це може виглядати так: ЗВО, що має профільність галузі (легкої промисловості, харчової промисловості або будь-якої іншої) готує фахівців за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» для державного управління саме цією галуззю, що і буде підкреслювати додаток до диплому.

Третє. Обирати ЗВО виключно за його «брендом», не досліджуючи програму (ОП) спеціальності, теж саме, що купувати будь-що за будь-які гроші аби тільки у елітному магазині.

Четверте. Справжніх мультиваріативних ОП, які суттєво розширюють можливості професійної реалізації випускників насправді дуже мало. Чому? Тому, що такі ОП – це справжні науково-професійні розробки, які спроможні вести далеко не всі науково-педагогічні колективи кафедр ЗВО. Такі ОП сьогодні скоріш виключення із правил, ніж само правило.

Прикладом такого «виключення із правил» є освітні програми, що розробила та впровадила кафедра публічного управління та адміністрування університету телекомунікацій. Ми представляємо три унікальні програми, які фактично надають по-справжньому необмежені можливості професійної реалізації наших випускників:

  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ПРОСТОРОМ»,
  • «ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИМИ ПРОЦЕСАМИ У СУСПІЛЬСТВІ»,
  • «ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ»

Ознайомитись із змістом цих програм можна на головній сторінці кафедри публічного управління та адміністрування

І тільки ці програми надають можливість нашим випускникам реалізуватись у професійній управлінській діяльності у будь-якій сфері серйозного бізнесу та у державному управлінні. Крім того, компетенції, що закладені у освітні програми, є з одного боку надсучасними і перспективними, а з іншого – знаходяться на ринку праці у сегменті великої вартості та попиту (дефіцитних).

Тому не марнуйте час, шановні абітурієнти, та вступайте на найпрестижніші Освітні програми галузі знань «Публічне управління та адміністрування» університету телекомунікацій та забезпечуйте собі велике кар’єрне майбутнє і сталий добробут всього свого життя вже зараз!

ЧЕКАЄМО НА САМЕ ВАС!

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри публічного управління та адміністрування Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність Публічне управління та адміністрування за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю публічне управління та адміністрування складає 19800 грн. на рік, що значно нижче ніж у КПІ (29000 грн. на рік) та НАУ (25000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра публічного управління та адміністрування готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей для управління мультисистемами (корпораціями, містом, державою).

Кафедрою укладено 12 договорів про співпрацю з компаніями (установами), які є потенційними роботодавцями наших випускників – органами державної влади, місцевого самоврядування, Національними службами тощо.

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів про стажування в усіх вказаних органах державної влади, які є партнерами кафедри, що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в професійній сфері.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на апаратно-програмних комплексах та обладнанні останнього покоління, які використовуються партнерами кафедри у своїй професійній роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної управлінської роботи.

Сьогодні у професійній діяльності велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2.

На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі створена сучасна навчально-матеріальна база. Вона укомплектована програмним забезпеченням, апаратно-програмними комплексами та сучасним обладнанням компаній-партнерів кафедри публічного управління та адміністрування. Навчально-матеріальна база кафедри визнана однією з найкращих в Україні, про це свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази», яким нагороджена кафедра у 2019 році Міністерством освіти і науки України та Президентом Національної академії педагогічних наук України.

Навчальні класи та навчальні лабораторії укомплектовані сучасним обладнанням останнього покоління, програмно-апаратними комплексами та програмним забезпеченням компаній-партнерів кафедри. Це дозволяє нашим студентам навчатися компетенціям партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики  безпосередньо в органах державної влади, місцевого самоврядування, які є партнерами кафедри (Національне агентство з питань державної служби, Національна служба посередництва та примирення, Районні в м. Києві державні адміністрації тощо) на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю кафедри, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!
Читайте також

Про кафедру

Кафедра Публічного управління та адміністрування

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Спеціалізація: Публічне управління та адміністрування

Місія програми – підготовка фахівців, посадових та виборних осіб публічних установ (в органах державної влади та місцевого самоврядування, громадських, галузевих й бізнесових об'єднаннях, політичних організаціях та публічних товариствах), здатних повноцінно виконувати свої функції в сфері публічного адміністрування та забезпечувати демократизацію суспільного життя на інноваційних засадах із широким застосуванням ІТ-технологій.

Переглядів: 1 340