XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Вчимося виголошувати публічні промови, або як побороти страх перед захистом кваліфікаційних робіт

19:17, 05-01-2024

Уміння виголошувати публічні промови підвищить твій статус під час професійної діяльності. Чим більшу посаду обійматимеш, тим частіше виступатимеш перед публікою - підлеглими, партнерами, керівництвом.

Здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня, що навчаються за освітньою програмою «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю», по завершенню навчання обіймають керівні посади, й публічні виступи для них звична справа.

Публічним виступам вчаться. Згадай, скільки «недоречної імпровізації» було під час публічних політичних виступів у нашого Президента на початку його каденції.

ЗАПАМ’ЯТАЙ:

  • переконливим спікером може стати будь-хто;
  • вплив виступу на слухачів залежить від того, на скільки цікаво й доступно для слухацької аудиторії говорить промовець;
  • згідно з дослідженнями психологів, слухач сприймає уважно інформацію в середньому 20 хвилин, далі увага розсіюється;
  • наукові публічні виступи для кращого сприйняття треба супроводжувати презентацією;
  •  і ГОЛОВНЕ: ніхто не ставить за мету подивитися, як ти нервуєш. Слухач хоче почути цікаву для себе інформацію.

   

Захист кваліфікаційної роботи завжди викликає панічні настрої в здобувачів вищої освіти. Щоб унеможливити зайві нервові потрясіння, проводять передзахист кваліфікаційних студентських робіт. Звичайно, мета передзахисту значно ширша: за необхідності внести корективи у кваліфікаційну роботу; наукові керівники, члени комісії можуть висловити свої побажання щодо змісту роботи, висновків, презентаційних матеріалів.

 

Здобувачі вищої освіти, які захищатимуть магістерські роботи за освітньою програмою «Управління інформаційно-комунікаційною діяльністю» спеціальності 029, представили на передзахист результати своїх досліджень.


Наукові керівники – завкафедри Тетяна Сидоренко, професор Ірина Верховцева, доценти Катерина Климова, Олена Карпенко, Алла Овсієнко, Вікторія Паращенко, Юрій Ковтанюк – заслухали виступи магістрів, висловили свої пропозиції з метою «підсилити» роботи, надати сучасного трактування певним науковим проблемам, звернути увагу на джерельну базу дослідження, оформлення списку літератури. Передзахист відбувася згідно з усіма вимогами, які ставлять до заходів такого типу, у доброзичливій атмосфері.

Дізнавайся більше про життя студентів кафедри документознавства та інформаційної діяльності, приєднуйся до нас у соцмережах:

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 553