XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Упроваджуймо public relations у сферу бізнесу

21:15, 11-02-2024

Зв’язки з громадськістю (англ. public relations, PR) - діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння та згоди між людьми, соціальними групами, класами, націями, державами на основі цілеспрямованого формування громадської думки та управління нею.


Здобувачі вищої освіти, які навчаються за оновленою згідно з європейськими вимогами освітньою програмою «Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю», протягом чотирьох років вивчають комплекс дисциплін, що формує якісну систему знань та практичні навички у сфері зв’язків з громадськістю. Це навчальні дисципліни:

  • Інформаційна аналітика та PR;
  • Правові основи інформаційно-документаційної діяльності;
  • Теорія і практика звʼязків з громадськістю;
  • Політичний PR;
  • PR у бізнесі;
  • PR в культурно-освітній сфері;
  • PR у соціальних мережах

Наші студенти вивчають особливості діяльності підрозділів, які займаються зв’язками з громадськістю, В УСІХ СФЕРАХ СУСПІЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ЖИТТЯ КРАЇНИ.

На особливу увагу заслуговує PR у сфері бізнесу. На четвертому курсі здобувачі вищої освіти в осінньому семестрі вивчають курс «Засади відкриття власного бізнесу», а у весняному - «PR у бізнесі». Під час навчальних занять та переддипломної практики студенти:

  • знайомляться з маркетинговими закономірностями РR-діяльності;
  • формують уміння розробляти та реалізовувати РR-акції та РR-кампанії в бізнесі;
  • вчаться передбачати тенденцiї та перспективи розвитку сфери бізнесу;
  • освоюють особливості діяльності РR-менеджера;
  • вчаться створювати ефективні інформаційні приводи у сфері бізнесу.

Під час переддипломної практики студенти кафедри поглиблюють набуті знання й уміння з упровадження PR-технологій, організації PR-кампаній, моніторингу згадок про фірму в ЗМІ та соціальних мережах, створення інфоприводів для просування товарів і послуг, виконуючи конкретні професійні завдання в компаніях-партнерах кафедри - ПАТ «GOOD SERVICE», ПП «БЄЛТЄХ-ТРЕЙДІНГ», адвокатському об’єднанні «LES» та інших.

Таким чином, майбутні випускники кафедри документознавства та інформаційної діяльності здатні виконувати складні спеціалізовані завдання в галузі PR, ураховуючи специфіку, особливості розвитку сучасних бізнес процесів,  і готові обіймати посади в бізнес-структурах.

Обираєш, за якою освітньою програмою навчатися?

Кафедра документознавства та інформаційної діяльності запрошує тебе в подорож у чотири незабутні роки навчання за однією з найпрестижніших освітніх програм світу «ІНФОРМАЦІЙНА АНАЛІТИКА ТА ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ»!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "029 - Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" кафедри Документознавства та інформаційної діяльності та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Документознавства та інформаційної діяльності

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Спеціалізація: Інформаційна аналітика та зв’язки з громадськістю

Фахівець з інформаційної аналітики та зв’язків з громадськістю є «універсальним спеціалістом», який повинен досконало володіти фундаментальними знаннями з комунікативістики, інформаційно-аналітичної діяльності, лінгвістики, психології, маркетингу, дизайну, технологій нових медіа тощо, а це неможливо без тривалої підготовки за спеціальними навчальними курсами, які будуть введені до варіативної частини освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів визначеної спеціалізації.

Переглядів: 325