XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

9 червня відбулася V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії»

13:34, 09-06-2023

9 червня відбулася V Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Маркетинг майбутнього: виклики та реалії».

У конференції взяли участь науковці, викладачі та здобувачі вищої освіти з маркетингу, менеджменту, економіки, підприємництва, документознавства Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій  та інших закладів освіти України, Казахстану, Польщі.

Мета цього заходу – вшанування наукових традицій кафедри маркетингу, формування паростків майбутніх знаних високо досвідчених фахівців, науковців, викладачів. Без наукового працівника, без вченого-педагога, без молодих питливих науковців  держава не має майбутнього. Їхня наполеглива праця примножує здобутки в науці, вихованні громадян нашої країни. Адже ці люди – це справжні сіячі й садівники на ниві суспільного буття, які творять нове, вирощують зерна мудрості, добра, людяності.

Бажаємо всім успіху, миру,  новацій та звершень!

Віримо у нашу Велику Перемогу

 

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 658