XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Вітаємо студентів-маркетологів з першим днем захисту кваліфікаційних бакалаврських робіт

18:45, 12-06-2023

Захист кваліфікаційної роботи – це завжди хвилюючий і важливий момент в житті студентів.

12 червня 2023 року на кафедрі маркетингу Державного університету телекомунікацій відбувся захист бакалаврських робіт студентів груп  МРД-41.

Цікаві актуальні й різноманітні роботи,  чудові креативні презентації зробили захист жвавим та результативним.

Виступи та зміст кваліфікаційних бакалаврських робіт оцінювала фазова Екзаменаційна комісія у складі:

  • Голова комісії: Зайцева Олена Іванівна, к.е.н, доцент, професор кафедри маркетингу Державного торговельно-економічного університету.
  • Заступник голови комісії: д.е.н., професор Виноградова О.В., зав. каф. маркетингу.
  • Члени комісії: к.е.н., доцент Дарчук В.Г.,  к.е.н., доцент Есмаханова А.У., к.е.н. Ромащенко О.С.

Було відмічено, що усі репрезентовані роботи відображають високий рівень фахової підготовки випускників-маркетологів,  тематика робіт відповідає потребам суспільства та сучасному стану розвитку науки.

Новоспеченим бакалаврам побажаємо щоб були затребувані усі ідеї і щоб усі їхні старання знайшли практичне застосування на найкращих умовах і винагородах.

Успішного та легкого вступу в магістратуру!

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 1 298