XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Державний університет телекомунікацій (нова назва - Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій) - чудовий вибір для тих, хто бажає навчатись маркетингу

12:30, 20-06-2023

Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій є чудовим вибором для тих, хто бажає навчатись маркетингу. Навчальний заклад пропонує якісну освіту, сприяє отриманню практичного досвіду та надає доступ до необхідних ресурсів для успішного розвитку маркетингових навичок студентів. Завдяки цим можливостям, випускники ДУТ на спеціальності "Маркетинг" готові до ефективної роботи у сфері маркетингу та мають перевагу на ринку праці.

Крім того, ДУІКТ надає доступ до сучасної інфраструктури та ресурсів, необхідних для успішного навчання маркетингу. Університет оснащений сучасними аудиторіями, комп'ютерними лабораторіями та спеціалізованими маркетинговими засобами, що дозволяють студентам отримати практичні навички використання маркетингових інструментів та аналізу даних. Для якісної організації занять кафедрою маркетингу використовується «Навчальна лабораторія Digital-маркетингу та Google – аналітики»;

Студенти мають доступ до бібліотеки з багатим асортиментом літератури та наукових журналів у сфері маркетингу. у вільному доступі - бібліотека електронних ресурсів, яка повністю охоплює навчально-інформаційними матеріалами всі дисципліни, які вивчаються студентами.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 499