XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Співпраця кафедри маркетингу з провідними компаніями

12:30, 27-06-2023

Навчання в нашому університеті на кафедрі маркетингу дозволяє студентам побудувати цінні зв'язки та мережу контактів у галузі. Університет активно співпрацює з провідними компаніями, індустріальними організаціями та маркетинговими агентствами, що створює унікальні можливості для стажувань, роботи над проектами та знаходженням перспективних працевлаштувань після завершення навчання.

Отже, вивчення маркетингу у Державному університеті інформаційно-комунікаційних технологій є не тільки престижним, але й допомагає студентам отримати актуальні знання та навички, необхідні для успіху у сучасній бізнес-сфері. Завдяки якісній освіті, фаховому викладацькому складу та сприятливому середовищу, ДУТ готує майбутніх маркетологів до викликів та можливостей, які надає ця захоплююча та динамічна професія.

Запрошуємо Вас до нашої дружної спільноти!

Якщо у Вас виникають запитання, Ви можете звернутись до завідувача кафедри маркетингу Виноградової Олени Володимирівни за телефоном: +380(95)858 28 88

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 553