XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Доступність та безбар’єрність освіти: участь кафедри Маркетингу у міжнародному тренінгу

20:00, 28-06-2023

27 червня 2023 року кафедра маркетингу взяла участь в онлайн тренінгу «Доступна освіта та Університет», який організовано ізраїльською громадською організацією Access Israel, основною місією якої є сприяння доступності та інклюзії для людей з обмеженими можливостями.

На семінарі обговорили питання допомоги людям з обмеженими можливостями під час їх навчання в Університеті. Гарною практикою є організація в Університете студентського кол-центру та Центру допомоги для забезпечення готовності та швидкому реагуванню під час надзвичайних ситуацій для людей з інвалідністю.

Access Israel щорічно проводить заходи «Відчуй доступність», що дозволяє зрозуміти, що відчуває людина з інвалідністю. Спробуйте   розповісти про себе мовою жестів, з’їсти морозиво з зав'язаними очима, грати у баскетбол на інвалідному візку. Людям з інвалідністю потрібна наші небайдужість, розуміння і допомога. Безбар’єрне середовище повинно створювати такі умови, в яких жодна людина не буде позбавленою багатьох можливостей для свого життя, для розвитку, освіти, роботи, доступу до будь-яких ресурсів.

Завідувач кафедри маркетингу, професор Олена Виноградова подякувала організаторам тренінгу за можливість обговорити питання безбар’єрності середовища. За результатами тренінгу викладачі кафедри отримали сертифікат від проєкту Access Israel.

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "075 - Маркетинг" кафедри Маркетингу та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Переглядів: 749