XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Трансформація сучасного менеджменту під час війни

19:04, 18-01-2024

Сучасний менеджмент потребує координальної трансформації з урахуванням  викликів та загроз, а також обмежень для управлінських процесів, що виникли під час війни. З теорії менеджменту для менеджерів є  відомою проблематика управління кризами  (crisis management), проте менеджмент в умовах війни відрізняється від менеджменту під час криз у мирному житті.  Цілком логічно виникає  питання : «Яким повинен бути менеджмент в умовах загрози життю і невизначеності під час війни?»

Для менеджера ситуація ускладнюється тим, що йому потрібно не тільки «впоратися із собою». Його команда дивиться на нього й очікує на співчуття, підтримку, розуміння, на чіткі і прозорі комунікації та вчинки. Менеджеру потрібно підтримувати і організовувати команду, стимулювати її до комунікації і взаємодії. Він змушений першим аналізувати інформацію, прогнозувати розвиток подій і приймати рішення. Особливо це стосується топменеджерів.

Топменеджер під час війни - це капітан, що повинен успішно привести свою команду у гавань, а не завести у шторм. Від його емоційної стабільності, гнучкості та здатності швидко пристосовуватися до змін залежить не тільки майбутнє компанії, а й економічна стабільність в Україні.       

Менеджмент в умовах нестабільності та війни має враховувати багато організаційних та соціальних факторів. Ключові з них – це емоційний стан команди, перерозподіл ролей, короткострокове планування та швидка адаптація до всього, що неможливо передбачити. І роль менеджменту під час війни зводиться до того, щоб задати вектор, визначити пріоритети та регулярно комунікувати навіть поза рамками агенди. 

Важливою складовою трансформації сучасного менеджменту є не тільки розуміння  нових реалій для функціонування бізнесу, втілення у життя засад менеджменту воєнного часу, а також формування дієвого базису  для нової траєкторії діяльності та розвитку компаній після війни.

Перш за все український бізнес повинен відповідати крітеріям міжнародної спільноти: гарна репутація на вітчизняному ринку, висока професійність команди, надійність та еталонна якість продукції, імплементація міжнародних стандартів.

По-друге,  необхідно постійно удосконалювати якість товарів та послуг з урахуванням вимог міжнародної стандартизації. Це буде запорукою для отримання сертифікатів якості, укладання угод на глобальному ринку та ефективної співпраці з іноземними партнерами.

По-третє, готовність безперервно навчатися та проявляти підприємницьку винахідливість. Щоденна наполеглива праця керівників та їх команд  формуватимуть  їх резистентність до змін шляхом швидкого навчання всьому новому, винахідливості та готовності ухвалювати неординарні рішення.

По-четверте, виконання всіх обов`язків чесно та формування громадянської позиції з нульової толерантністю  до корупції.  Налагодження ефективного діалогу між бізнесом та владою щодо прозорих і зрозумілих умов  співраці.

По-п`яте, сприяння формуванню українського економічного дива та реалізації перспектив «східноєвропейського тигра». Сьогодні є великий  глобальний запит та потреба українського суспільстві на масштабні  системні зміни. Ми живемо в епоху глобальної трансформації світового устрою та переоцінки суспільних цінностей та орієнтирів. У складних умовах війни Україна прагне закласти фундамент свого успішного повоєнного економічного майбутнього, якій пророкують перспективи «східноєвропейського тигра». Український народ на передовій та в тилу кожен день  демонструє всьому світу  свою відвагу, талант, завзятість,  стійкість та непереможність. Тому українське економічне диво є цілком реальною справою найближчого переможного та мирного майбутнього.

Сьогодні український менеджмент  має унікальний шанс побудувати ефективну, сучасну, гнучку культуру управління, яка витримає війну і буде успішною у мирний час, а також дасть змогу зберегти та зміцнити команду, що зробить український бізнес сильним та конкурентоспроможним на глобальному економічному просторі. Тому ключовими навичками сучасного менеджера  воєнного часу є: вміння ставити цілі, критично мислити, бути готовим адаптуватися до нових умов, берегти власне ментальне здоровʼя і підтримувати співробітників.

Щоб долучитися до побудови українського економічного дива   у якості сучасного менеджера та лідера, кафедра менеджменту запрошує на навчання за спеціальністю 073 "Менеджмент" в Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій! 

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "073 - Менеджмент" кафедри Менеджменту та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Менеджменту

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Спеціалізація: Менеджмент

Місія програми – підготовка фахівців, здатних на високому професійному рівні виконувати загальні функції управління організацією та її підрозділами, аналізувати і планувати діяльність організацій, управляти зовнішньоекономічною діяльністю, матеріально-технічним постачанням, вирішувати проблеми оптимізації матеріальних, фінансових та інформаційних потоків, прогнозувати розвиток конкурентного середовища тощо.

 

Переглядів: 426