XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Основи управлінського консультування

Деталі
Автор:
Б.Г. Шелегеди
Мова документу:
Українська
Розмір документу:
1.47 Мб
Рік публікації:
2013
Видавництво:
„ВРА „Епіцентр”
Країна, місто:
Донецьк
Шифр:
УДК 061.66 (075.8)
Кількість сторінок:
188
Наявність в електронному вигляді:
Так
Створено:
2096 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Посібник
Посилання для списку використаної літератури:
Б.Г. Шелегеди. «Основи управлінського консультування». - 2013.
Анотація

Навчальний посібник підготовлено відповідно до типової програми спеціальності 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування», враховує специфіку кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Посібник містить понятійний апарат управлінського консультування і теоретичні основи консалтингу, класифікацію методичної бази за стадіями (етапами) консультування, а також розкриває особливості управлінського консультування на підприємствах різних галузей економіки, форм власності, масштабів і видів діяльності. Для більш повного засвоєння навчального матеріалу в посібнику після кожної теми пропонуються основні контрольні запитання і тести для поточного контролю знань. З метою наочного підкріплення теоретичних знань наводяться практичні приклади. Додаткову зручність під час вивчення та засвоєння матеріалу створює словник основних термінів, який розміщено перед викладанням кожної теми.

Посібник призначено для студентів ОКР «Магістр» спеціальності 8.03060101 «Менеджмент організацій і адміністрування», аспірантів, викладачів вищих навчальних закладів, керівників та спеціалістів компаній, що здійснюють консультування з питань управління.

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 3 373