XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій
Укр.
   

Маркетинг телекомукацій: методичні вказівки до практичних робіт Модуль №3. Структура та загальна форма функціонування маркетингу. Модуль №4. Комунікації в маркетингу.

Деталі
Автор:
Сакун Г.О., Аветісян К.П.
Мова документу:
Українська
Розмір документу:
245 Кб
Рік публікації:
2008
Країна, місто:
Одеса
Кількість сторінок:
27
Наявність в електронному вигляді:
Так
Створено:
3676 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Книга
Посилання для списку використаної літератури:
Сакун Г.О., Аветісян К.П.. «Маркетинг телекомукацій: методичні вказівки до практичних робіт Модуль №3. Структура та загальна форма функціонування маркетингу. Модуль №4. Комунікації в маркетингу.». - 2008.
Анотація

Ключові слова

маркетинговій план, маркетингова стратегія підприємства, маркетинг телекомунікацій

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 38 100