XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world

Деталі
Автор:
Rob Stokes
Мова документу:
Англійська
Розмір документу:
43.54 Мб
Рік публікації:
2013
Видавництво:
eMarketing
Шифр:
ISBN: 978-0-620-56515-8
Кількість сторінок:
305
Наявність в електронному вигляді:
Так
Створено:
1539 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Книга
Посилання для списку використаної літератури:
Rob Stokes. «eMarketing: The essential guide to marketing in a digital world». - 2013.
Анотація

The book is structured according to the following theme

Think
Research, plan and strategies for brands and campaign

Create
Build beautiful, highly functional assets and content for brands and campaigns

Engage
Use the power of the connected web to drive the traffic to those assets and leverage the available channels

Optimize
Relentlessly use data and analysis to improve all the marketing efforts

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 4 710