XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

Соціально-відповідальний маркетинг підприємств

Деталі
Автор:
Л.В. Козін
Мова документу:
Українська
Розмір документу:
7.22 Мб
Рік публікації:
2015
Країна, місто:
Тернопіль
Кількість сторінок:
239
Наявність в електронному вигляді:
Так
Створено:
2635 дн. тому
Категорія:
Тип документу:
Книга
Посилання для списку використаної літератури:
Л.В. Козін. «Соціально-відповідальний маркетинг підприємств». - 2015.
Анотація

Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук.

Наведено теорію, методологію та практику соціально – відповідального  маркетингу підприємств. Деталізовано еволюцію розвитку, концепції та моделі соціально – відповідального  маркетингу підприємств.

Приведено методичні підходи щодо оцінювання ефективності використання соціально – відповідального  маркетингу підприємств. Презентовано стратегічні напрями розвитку соціально – відповідального  маркетингу підприємств  в Україні.

Документи

Про кафедру

Кафедра Маркетингу

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.

Спеціалізація: Маркетинг

Освітня програма спрямована на підготовку фахівців з маркетингу з пріоритетом Інтернет-маркетингу та широким застосуванням ІТ-технологій, які здатні вирішувати проблеми розробки та реалізації ефективної стратегії маркетингу, з урахуванням особливостей функціонування телекомунікаційної галузі. Програма передбачає викладання навчальних дисциплін спеціалістами у сфері маркетингу та його інформаційно-аналітичного забезпечення, що суттєво поглиблює фахові компетентності майбутніх випускників.


Переглядів: 6 381