Початок тренінгів – ЖОВТЕНЬ 2022р. Тривалість 5 місяців (з дати фактичного початку навчання). Навчання передбачає активне застосування дистанційних технологій – перегляд навчальних відеотренінгів, приймання участі у онлайн-вебінарах, пере..
Старт 6 грудня! Залишилось 5 місць
Кафедра інженерії програмного забезпечення ЗНОВУ реалізує для Вас можливість зробити перший крок в ІТ, 6 грудня ми починаємо для всіх бажаючих - курс з основ програмування, який ґрунтується на Гарвардському курсі..
22.10.2015 відбудеться Вебінар на тему: «Сучасне управління обліковими записами і доступом».
На вебінарі будуть розглянуті питання:
Завдання управління обліковими записами і доступом,
Традиційні підходи до її рішення складнощі, що ..
22.10.2015 відбудеться Вебінар на тему: «Сучасне управління обліковими записами і доступом».
На вебінарі будуть розглянуті питання:
Завдання управління обліковими записами і доступом,
Традиційні підходи до її рішення складнощі, що ..
11 червня 2015 року у відеостудії ДУТ проведено черговий відеозапис авторських лекцій завідувача кафедри менеджменту і бізнес-моделювання» д.т.н. професора Тупкало Віталія Миколайовича з навчальної дисципліни «Теорія і практика моделюванн..
Працівники кафедри вищої математики продовжують запис відеолекцій. 5 травня 2015 року було записано відеолекцію на тему «Лінійна алгебра» доцентом кафедривищої математики,кандидатом фізико-математичних наук Дзядик Світланою Юріївною.
..
15 квітня 2015 року був проведений відеозапис оглядової лекції з дисципліни «Методи аналізу та синтезу політик безпеки» для дистанційного заочного навчання студентів університету.
Лекція була підготовлена доцентом кафедри «Уп..
14 квітня 2015 року старший викладач кафедри Прикладного програмування Яскевич Владислав Олександрович записав відео лекцію з дисципліни «Програмування» для студентів заочної форми.
12:00, 16-04-2015
Переглядів: 49 860 042
Дякуємо Вам за звернення до Державного університету телекомунікацій
Ваш запит успішно надіслано
Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.