Державний Університет Телекомунікацій

Методична робота - Кафедра Енергоефективних технологій

Кафедра є основним навчально-науковим структурним підрозділом вищого закладу освіти, який забезпечує проведення навчально-методичної, наукової та організаційної роботи, відповідає за реалізацію державної політики у сфері освіти.

Мета методичної роботи кафедри Енергоефективних технологій – підвищення педагогічної майстерності викладачів, вдосконалення викладання навчальних предметів та проведення заходів щодо підвищення якості підготовки майбутніх фахівців.

Робота кафедри направлена на підготовку фахівців у галузі телекомунікацій, які відповідають кваліфікаційним характеристикам випускника вищого навчального закладу України, шляхом впровадження в навчальний процес новітніх форм і технічних засобів навчання.

Викладачами кафедри по кожній дисципліні, що викладається на кафедрі, розроблений комплект документів для денної та заочної форм навчання відповідно до вимог керівних документів щодо організації навчального процесу у вищих навчальних закладах.

Навчальні програми вивчення дисциплін, що розроблені на кафедрі, спрямовані на підвищення рівня засвоєння навчального матеріалу, вчать умінню аналізувати науковий матеріал та розвивають творчі здібностей, необхідні для майбутнього фахівця високого рівня. На кафедрі розроблено лабораторні практикуми по всіх дисциплінах, окремі лабораторні практикуми передбачають використання комп'ютерної техніки.

Основними завданнями методичної роботи кафедри є:

  • постійне підвищення педагогічної майстерності викладачів, участь у методичних зборах, конференціях, семінарах, заняття на курсах підвищення кваліфікації;
  • оптимізація структури навчальних дисциплін;
  • впровадження інноваційних форми і змісту навчання;
  • вдосконалення методики проведення навчальних занять;
  • експериментальна перевірка та впровадження в навчально-виховний процес прогресивних методів і засобів навчання та виховання;
  • робота з викладачами-початківцями;
  • забезпеченню своєчасної та якісної розробки навчально-методичних матеріалів;
  • розвиток та вдосконалення навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення навчальних занять;
  • оновлення та модернізація навчально-лабораторної бази;
  • важливе місце в методичній роботі займають питання індивідуального навчання студентів, організації їх самостійної роботи над навчальним матеріалом.
Переглядів: 4 224
^