XS
SM
MD
LG
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)


Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій

(Державний університет телекомунікацій)

Відкрийте двері у світ IT: станьте бізнес-аналітиком після навчання на освітній програмі «Економіка ІТ-бізнесу»

17:56, 24-03-2024

Кафедра економіки вітає Вас у світі безмежних можливостей! Бакалаврська освітня програма "Економіка ІТ бізнесу" відкриває перед вами широкі горизонти для кар'єрного росту в сфері інформаційних технологій. Однією з найбільш перспективних професій, яку ви можете обрати після завершення навчання – це бізнес-аналітик.

Хто такий бізнес-аналітик? Бізнес-аналітик — це місток між бізнес-потребами компанії та її ІТ-рішеннями. Фахівець у цій галузі аналізує бізнес-процеси, виявляє потреби підприємства та формулює вимоги до ІТ-продуктів та послуг для їх задоволення. Робота бізнес-аналітика включає збір та аналіз даних, розробку та оптимізацію бізнес-процесів, а також управління проектами та комунікацію з усіма зацікавленими сторонами проекту.

Чому варто стати бізнес-аналітиком після навчання на спеціальності "Економіка "?

  • Актуальність професії. У сучасному світі попит на кваліфікованих бізнес-аналітиків постійно зростає, особливо в ІТ-галузі.
  • Широкий спектр можливостей. Знання, отримані на спеціальності "Економіка ", дозволяють працювати в різних сферах — від стартапів до великих міжнародних корпорацій.
  • Високий рівень доходу. Бізнес-аналітики в ІТ цінуються за свою здатність оптимізувати процеси та забезпечити ефективне використання ресурсів, що позитивно впливає на їх заробітну плату. Середня заробітна плата бізнес-аналітика в Україні стартує від 40 000 гривень на місяць.
  • Розвиток та кар'єрне зростання. Професія дає великі можливості для професійного розвитку та реалізації амбіцій, зокрема через участь в інноваційних проектах.

Бізнес-аналітик виконує важливу роль у компанії, займаючись виявленням проблем, завдань та можливостей бізнесу. Тільки бізнес-аналітик здатний  запропонувати оптимальний шлях розвитку підприємства. Саме бізнес-аналітику відводиться головна роль у розробці успішної стратегії.

Отримавши диплом з "Економіки ІТ бізнесу", ви будете мати не лише глибокі знання в області економіки та менеджменту, але й навички аналізу, критичного мислення та рішення складних задач. Ви будете  незамінним фахівцем у будь-якій команді.

Не втрачайте шанс стати частиною інноваційного майбутнього — оберіть професію бізнес-аналітика і реалізуйте свій потенціал на повну!

Приєднуйтесь до нашої команди, реєструйтеся за посиланням:  https://forms.gle/9v41iXkqDBUz3XNx7

Приходьте знайомитися на екскурсію, вул. Солом’янська 7.

тел. +38 050 155 40 65

 

Читайте також
Бажаєте дізнаватись про особливості вступу у 2024 році?
Підписуйтесь на спільноти спеціальності "051 Економіка" кафедри Економіки та першим отримуйте новини, сповіщення про важливі події, підготовчі курси, дні відкритих дверей та багато цікавого.

Про кафедру

Кафедра Економіки

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Абітурієнту

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Спеціалізація: Економіка підприємств IT- бізнесу

Місія програми –  сучасна фінансово-економічна підготовка фахівців, які здатні розробити та реалізувати ефективну стратегію підприємницької діяльності, у т.ч. для підприємств найбільш  динамічної та  прибуткової ІТ-сфери. Студенти  професійно володіють сучасними програмними продуктами з економічної діагностики та планування і досконало знають провідні управлінські та інформаційні технології.

Переглядів: 1 214