XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій

Матеріальна база

детальніше

Шановний абітурієнт!

До Вас звертається член приймальної комісії кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Державного університету телекомунікацій.

Ви подали заяву для вступу на спеціальність 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» за якою здійснюється підготовка на нашій кафедрі.

Дана спеціальність є однією з найбільш затребуваних та популярних спеціальностей на ринку праці.

Ми пропонуємо якісну освіту за помірною ціною. Вартість підготовки за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» складає 17 950 грн. на рік, що значно нижче ніж у НАУ (24 000 грн. на рік).

Якщо Вами до приймальної комісії будуть надані оригінали документів та сплачено за навчання, Ви гарантовано станете студентом нашої кафедри.

На кафедрі зроблено все можливе для того щоб збулися мрії студента та його батьків:

Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності готує висококваліфікованих і затребуваних на ринку праці фахівців по одній із найбільш престижних спеціальностей для галузі інформаційних технологій.

Кафедрою укладено сім договорів про співпрацю з компаніями, які є потенційними роботодавцями наших випускників.

В освітньо-професійній програмі кафедри в межах навчального процесу сплановано отримання сертифікатів компаній-партнерів ТОВ «ПРОКОМ» та ТОМ «М.Е.ДОК», що надає право нашому випускнику отримати перше високооплачуване робоче місце в компанії, по якій отримано сертифікат, як в нашій країні, так і за кордоном.

Втілений на кафедрі інноваційний зміст навчання забезпечує навчання нашого студента тому, що потрібно і як потрібно, теоретично і практично, відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Це дозволяє нашому студенту мати фахову перевагу на ринку праці.

Для повноцінного оволодіння теоретичними знаннями та практичними уміннями і навиками майбутньої професії, навчання по спеціальності на нашій кафедрі починається з 1-го курсу, а не з 3-го, як на аналогічних кафедрах інших університетів.

Половина навчальних занять, відповідно до вимог компаній-партнерів кафедри, проводиться практично з використанням сучасного програмного забезпечення на апаратно-програмних комплексах та обладнанні останнього покоління, які використовуються компаніями-партнерами кафедри у своїй роботі. Це дозволяє нашому студенту оволодіти сучасними практичними уміннями і навиками, які необхідні для успішної роботи в компаніях.

В компаніях ІТ галузі велика увага приділяється знанню англійської мови. Для оволодіння англійською мовою на кафедрі втілена система її поглибленого вивчення, яка забезпечує засвоєння англійської мови за час навчання на рівня міжнародного стандарту В2.

На нашій кафедрі посилено вивчається англійська мова, яка необхідна для успішної роботи за спеціальністю. На 1-му та 2-му курсах заняття по англійській мові проводяться 3 пари на тиждень з урахуванням термінології кафедри. На 3-му, 4-му, 5-му курсах по всім дисциплінам, які викладаються на кафедрі 20% занять проводяться англійською мовою, що надає конкурентну перевагу нашим випускникам.

Відповідно до вимог науково-технічного прогресу та компетенцій компаній для оволодіння практичними уміннями і навиками на кафедрі створена сучасна навчально-матеріальна база. Вона укомплектована програмним забезпеченням, апаратно-програмними комплексами та сучасним обладнанням компаній-партнерів кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності. Навчально-матеріальна база кафедри визнана однією з найкращих в Україні, про це свідчить гран-прі у номінації «Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази», яким нагороджена кафедра у 2019 році Міністерством освіти і науки України та Президентом Національної академії педагогічних наук України.

Навчальні класи та навчальні лабораторії укомплектовані сучасним обладнанням останнього покоління, програмно-апаратними комплексами та програмним забезпеченням компаній-партнерів кафедри. Це дозволяє нашим студентам навчатися по компетенціям компаній-партнерів кафедри – потенційних роботодавців. Всі приміщення кафедри забезпечені безкоштовним доступом до швидкісної мережі Інтернет, що дозволяє нашим студентам користуватись у навчанні ресурсом електронної бібліотеки Університету, періодичними світовими виданнями у галузі інформаційних технологій, використовувати дистанційне навчання Moodle та електронний розклад занять.

Кафедрою організовуються і проводяться навчальні практики на виробничих базах в компанія-партнерах кафедри ТОВ «Атем Груп», ТОВ «Хоум Індивідуал», Brightstyle import LP, Abital LP на 2-му курсі – ознайомча практика, для отримання первинних знань про професію; на 3-му курсі – виробнича практика, для набуття студентом практичних умінь виконання майбутніх службових обов’язків; на 4-му курсі переддипломна практика, для практичного застосування та удосконалення набутих теоретичних знань. Це дає можливість студенту краще зрозуміти суть спеціальності, за якою він навчається, та набути практичного досвіду роботи у компаніях і показати себе з кращого боку, щоб компанія була зацікавлена взяти його на роботу. Під час практик кращим студентам пропонується працевлаштування в цих компаніях.

Навчаючись за спеціальністю кафедри, Ви за доступною ціною отримаєте якісну вищу освіту, і що особливо важливо, отриманий під час навчання сертифікат компанії-партнера кафедри, гарантує Вам перше високооплачуване робоче місце.

Увага! Шановні абітурієнти!
В нашому університеті за зверненням студента з 1 курсу дозволяється помісячна оплата за навчання!

Практична складова навчання студентів є підґрунтям і базою формування в них практичних вмінь та навичок для того, щоб опрацьовувати інформацію, систематизувати, аналізувати з метою вирішення конкретних завдань та проблем, які постають у процесі ведення господарської діяльності. Майбутньому підприємцю необхідно йти на випередження та опановувати нові програми, програмні продукти, прикладні типові конфігурації, щоб досягти успіху й отримати бажані та позитивні фінансові результати, тобто бути не тільки теоретично підготованим, а й практично.

На кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності створено навчальну лабораторію «Онлайн лабораторія бізнесу», оснащену: Microsoft Office 2010, 2013 (Прикладні програми: Access, Word, Excel, Power Point, FrontPage, Outlook, Photo Draw, Publisher, інструменти для малого бізнесу), Ліцензійним програмним забезпеченням 1С: Підприємництво 8, BAS, M.E.Doc.

 
 

Програмне забезпечення

Практичні знання та навички

Програма 1С: Підприємництво 8.3

Програма 1С: Підприємництво 8.3:

  • автоматизація виробничих і торгових підприємств, підприємств сфери обслуговування і т.д.;
  • підтримка оперативного управління підприємством;
  • автоматизація організаційної і господарської діяльності;
  • ведення бухгалтерського обліку з декількома планами рахунків і довільними вимірами обліку, регламентована звітність;
  • здійснення управлінського обліку та побудова аналітичної звітності;
  • рішення задач планування, бюджетування і фінансового аналізу;
  • розрахунок зарплати і управління персоналом.

«BAS»

BAS ERP - це прикладне рішення, яке удосконалює, контролює і автоматизує найскладніші бізнес процеси великих компаній і виробництв. На сьогоднішній день автоматизація виробництва, це одна із запорук успіху і процвітання бізнесу. Програмні забезпечення, які дозволяють це зробити є головною основою для створення ERP системи.

«BAS ERP» дозволяє також вести взаєморозрахунки зі своїми клієнтами:

  • можливість використовувати кілька правил роботи з клієнтами – типових і індивідуальних
  • ордерна схема включена в конфігурацію для документообігу і продажів
  • ведення презентаційної  роботу з клієнтом, при необхідності
  • узгодження всіх замовлень, з статусів, контроль виконання
  • автоматизований процес передпродажних робіт на рівні автоматичної розсилки комерційних пропозицій
  • використання на вибір різних форм оплати з кожним клієнтом

«M.E.Doc»

 

«M.E.Doc» передбачає використання модулів:

  • «Електронний документообіг». Реєстрація накладних (податкових) в ЄРПН, а також для здійснення обміну документацією з контрагентом. Розширена версія модуля: «ЕДО з додатковими можливостями»
  • «Звітність». Для надання контролюючим органам будь-якого типу звітності радимо.
  • «Корпорація». Якщо вам необхідно об’єднати документацію декількох підприємств однієї масштабної структури.
  • «Зарплата». Для простого і чіткого розрахунку і нарахування заробітної плати, а також управління службовцями.
  • «Банківські рахунки». Цей сервіс призначений для своєчасної та автоматизованої розсилки повідомлень щодо відкриття або закриття рахунків.

ЛІГА: Закон

ЛІГА: Закон

  • моніторинг зміни законодавства База відповідей податкової;
  • форми та бланки з алгоритмами заповнення бухгалтерської звітності;
  • НПА та роз'яснення з питань бухобліку та оподаткування.

Project-Expert

Project-Expert

  • розробка бізнес-планів та оцінки інвестиційних проєктів;
  • вибір оптимального плану розвитку бізнесу, опрацювання фінансової частини бізнес-плану, оцінки інвестиційних проектів;
  • моделювання і розробки бізнес-планів виробництва і надання послуг.

BIT eTrade

 

BIT eTrade – торговий термінал, що дозволяє виконувати наступні функції:

  • виставляти заявки на біржу у формі електронних документів;
  • одержувати інформацію щодо стану грошового ліміту, розрахункового грошового ліміту та ліміту в цінних паперах учасника біржових торгів в режимі реального часу (on-line);
  • одержувати інформацію щодо відхилення заявок, укладених договорів, частково виконаних заявок тощо;
  • друкувати примірники виписок з реєстру заявок біржі та виписок з реєстру договорів біржі;
  • інформацію щодо біржових торгів та іншу біржову інформацію;
  • забезпечувати авторизований доступ користувачів та унеможливити несанкціонований доступ;
  • забезпечувати конфіденційність обміну інформацією під час подання заявок та укладання договорів;
  • вести бази даних щодо подання заявок та укладання договорів;
  • інші функціональні можливості у відповідності з договором(ами), укладеним(и) з учасником біржових торгів при доступі до біржових торгів

«Парус»

 

Програма «Парус» дозволяє здійснювати:

  • бухгалтерський і податковий облік;
  • управління виробництвом;
  • техніко-економічне планування;
  • облік персоналу;
  • розрахунок заробітної плати
  • управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM);
  • управління діловими процесами;
  • бюджетування і контролінг;
  • планування і аналіз діяльності підприємства;
  • розширений облік витрат і калькуляція собівартості;
  • консолідація і зведення звітності;
  • здача звітності у форматі .xml;
  • доступ до ресурсів і функціоналу системи за допомогою Internet (web-розширення);
  • ряд спеціалізованих облікових і управлінських завдань, характерних для страхових, кредитно-фінансових компаній, підприємств нафтогазового, паливно-енергетичного комплексу, підприємств телекомунікацій і зв'язку, та інших галузей;
  • правова підтримка бізнесу.

 

В навчальній лабораторії здійснюється проведення практичних занять з питань: розробки бізнес-проєктів та генерування інноваційних ідей, діагностики фінансово-економічної діяльності суб’єктів господарювання, організації власної роботи та роботи команди, прийняття ефективних підприємницьких рішень на внутрішніх та зовнішніх ринках, застосування на практиці нормативно-правового регулювання та форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин, систематизації документообігу та використання спеціалізованого програмного забезпечення 1С: Підприємництво 8, BAS, M.E.Doc, аналітики та візуалізації даних.

Здійснюється проведення наукових досліджень з питань: теоретико-методологічних основ формування економіко-правової платформи інноваційного підприємства.

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Переваги навчання на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 311, 312, 
тел. (044) 249-29-19

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 5 064