XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Матеріальна база

Загальна інформація
Викладацький склад
Запрошуємо до навчання
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методична робота
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Партнери кафедри
Робота із студентами
Відгуки студентів
Інформація по дипломам, курсовим роботам та практикам
Новини та подіі
Бібліотека
Переваги навчання на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
АБІТУРІЄНТУ 2021
Контактна інформація
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Публічне обговорення освітньо-професійних програм
Дистанційне навчання
Академічна доброчесність

Матеріальна база

Практична складова навчання студентів є підґрунтям і базою формування в них практичних вмінь та навичок для того, щоб опрацьовувати інформацію, систематизувати, аналізувати з метою вирішення конкретних завдань та проблем, які постають у процесі ведення господарської діяльності. Майбутньому підприємцю необхідно йти на випередження та опановувати нові програми, програмні продукти, прикладні типові конфігурації, щоб досягти успіху й отримати бажані та позитивні фінансові результати, тобто бути не тільки теоретично підготованим, а й практично.

На кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності створено навчальну лабораторію «Онлайн лабораторія бізнесу», оснащену: Microsoft Office 2010, 2013 (Прикладні програми: Access, Word, Excel, Power Point, FrontPage, Outlook, Photo Draw, Publisher, інструменти для малого бізнесу), Ліцензійним програмним забезпеченням 1С: Підприємство 8, BAS, M.E.Doc.

Програмне забезпечення

Практичні знання та навички

Програма 1С: Підприємcтво 8.3

Програма 1С: Підприємство 8.3:

  • автоматизація виробничих і торгових підприємств, підприємств сфери обслуговування і т.д.;
  • підтримка оперативного управління підприємством;
  • автоматизація організаційної і господарської діяльності;
  • ведення бухгалтерського обліку з декількома планами рахунків і довільними вимірами обліку, регламентована звітність;
  • здійснення управлінського обліку та побудова аналітичної звітності;
  • рішення задач планування, бюджетування і фінансового аналізу;
  • розрахунок зарплати і управління персоналом.

«BAS»

BAS ERP - це прикладне рішення, яке удосконалює, контролює і автоматизує найскладніші бізнес процеси великих компаній і виробництв. На сьогоднішній день автоматизація виробництва, це одна із запорук успіху і процвітання бізнесу. Програмні забезпечення, які дозволяють це зробити є головною основою для створення ERP системи.

«BAS ERP» дозволяє також вести взаєморозрахунки зі своїми клієнтами:

  • можливість використовувати кілька правил роботи з клієнтами – типових і індивідуальних
  • ордерна схема включена в конфігурацію для документообігу і продажів
  • ведення презентаційної  роботу з клієнтом, при необхідності
  • узгодження всіх замовлень, з статусів, контроль виконання
  • автоматизований процес передпродажних робіт на рівні автоматичної розсилки комерційних пропозицій
  • використання на вибір різних форм оплати з кожним клієнтом

«M.E.Doc»

 

«M.E.Doc» передбачає використання модулів:

  • «Електронний документообіг». Реєстрація накладних (податкових) в ЄРПН, а також для здійснення обміну документацією з контрагентом. Розширена версія модуля: «ЕДО з додатковими можливостями»
  • «Звітність». Для надання контролюючим органам будь-якого типу звітності радимо.
  • «Корпорація». Якщо вам необхідно об’єднати документацію декількох підприємств однієї масштабної структури.
  • «Зарплата». Для простого і чіткого розрахунку і нарахування заробітної плати, а також управління службовцями.
  • «Банківські рахунки». Цей сервіс призначений для своєчасної та автоматизованої розсилки повідомлень щодо відкриття або закриття рахунків.

ЛІГА: Закон

ЛІГА: Закон

  • моніторинг зміни законодавства База відповідей податкової;
  • форми та бланки з алгоритмами заповнення бухгалтерської звітності;
  • НПА та роз'яснення з питань бухобліку та оподаткування.

Project-Expert

Project-Expert

  • розробка бізнес-планів та оцінки інвестиційних проєктів;
  • вибір оптимального плану розвитку бізнесу, опрацювання фінансової частини бізнес-плану, оцінки інвестиційних проектів;
  • моделювання і розробки бізнес-планів виробництва і надання послуг.

BIT eTrade

 

BIT eTrade – торговий термінал, що дозволяє виконувати наступні функції:

  • виставляти заявки на біржу у формі електронних документів;
  • одержувати інформацію щодо стану грошового ліміту, розрахункового грошового ліміту та ліміту в цінних паперах учасника біржових торгів в режимі реального часу (on-line);
  • одержувати інформацію щодо відхилення заявок, укладених договорів, частково виконаних заявок тощо;
  • друкувати примірники виписок з реєстру заявок біржі та виписок з реєстру договорів біржі;
  • інформацію щодо біржових торгів та іншу біржову інформацію;
  • забезпечувати авторизований доступ користувачів та унеможливити несанкціонований доступ;
  • забезпечувати конфіденційність обміну інформацією під час подання заявок та укладання договорів;
  • вести бази даних щодо подання заявок та укладання договорів;
  • інші функціональні можливості у відповідності з договором(ами), укладеним(и) з учасником біржових торгів при доступі до біржових торгів

«Парус»

 

Програма «Парус» дозволяє здійснювати:

  • бухгалтерський і податковий облік;
  • управління виробництвом;
  • техніко-економічне планування;
  • облік персоналу;
  • розрахунок заробітної плати
  • управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM);
  • управління діловими процесами;
  • бюджетування і контролінг;
  • планування і аналіз діяльності підприємства;
  • розширений облік витрат і калькуляція собівартості;
  • консолідація і зведення звітності;
  • здача звітності у форматі .xml;
  • доступ до ресурсів і функціоналу системи за допомогою Internet (web-розширення);
  • ряд спеціалізованих облікових і управлінських завдань, характерних для страхових, кредитно-фінансових компаній, підприємств нафтогазового, паливно-енергетичного комплексу, підприємств телекомунікацій і зв'язку, та інших галузей;
  • правова підтримка бізнесу.

Онлайн-лабораторія бізнесу призначена для:

  1. Проведення практичних занять з метою формування у студентів професійних компетенцій за спеціальністю 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» з бізнес-планування, управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM), організації online торгівлі, емісії та лістингу цінних паперів на фондовому ринку, а також проведення брокерських операцій на основі програмно-апаратних комплексів Project Expert, 1С: Підприємство 8.3, BAS ERP, M.E.Doc, «Ліга: Закон», Smida, MetaTrader, AmiBroker, BIT eTrade. 
  2. Проведення сертифікаційних курсів з метою отримання студентами сертифікатів компаній-партнерів кафедри підприємництва, торгівлі та біржової діяльності: ТОВ «ПРОКОМ» та ТОВ «M.E.Doc», які надають гарантоване право на перше робоче місце.
  3. Проведення тренінгів з автоматизації провадження, організації, обліку, аналізу підприємницької діяльності та здійснення електронного документообігу в торгівлі.

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Переваги навчання на кафедрі підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7, каб. 311, 312, 
тел. (044) 249-29-19

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 6 348