XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Матеріальна база

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Партнери кафедри
Працевлаштування
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Підготовка магістрів
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Матеріальна база

Для якісного проведення навчальних занять в Університеті створено сучасну навчально-матеріальну базу. У 2013 році в Університеті було 2 навчальні лабораторії, а на сьогодні 49 навчальних лабораторій укомплектовано сучасним обладнанням, апаратно-програмними комплексами та програмним забезпеченням.

 
 

Міністерством освіти і науки України навчально-матеріальна база Університету визнана однією з найкращих в Україні. Про що свідчить гран-прі у номінації “Інноваційний розвиток навчально-лабораторної бази відповідно до вимог науково-технічного прогресу”, яким був нагороджений  Університет у 2019 році Міністерством освіти і науки України.

 
 
 
 
 
 

В Університеті створені комфортні умови для навчання, якісно відремонтовані лекційні аудиторії, навчальні класи. Всі навчальні класи Університету укомплектовані відеопроекторами з екранами, інтерактивними дошками, в лекційних аудиторіях і навчальних класах встановлені кондиціонери. У всіх навчальних класах встановлені нові навчальні столи та стільці. В кожному класі встановлені точки доступу до мережі Інтернет та комп’ютери, згідно кількості навчальних місць.

 
 

25 січня 2016 року  Державний Університет телекомунікацій  отримав право на відкриття 11 навчальних місць авторизованого тестового центру Пірсон ВУЕ (Pearson VUE Authorised Test Centre), що забезпечило нашим студентам можливість складання  сертифікаційних тестів відповідно до програм промислової сертифікації провідних виробників інфо-комунікаційного обладнання і програмного забезпечення та отримання сертифікатів, що визнаються у 175 країнах світу.

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне і відповідне програмне забезпечення.

На кафедрі маркетингу створено навчальну Лабораторію Digital-маркетингу та Google – аналітики,  що дозволило побудувати сучасний навчальний процес на рівні світових освітніх стандартів відповідно до умов цифрової трансформації суспільства. Навчальна лабораторія знаходиться в аудиторії № 417, яка обладнана сучасними комп’ютерами, відеопроектором з екраном для візуалізації зображень та презентацій. Працює швидкісний  Wі-Fі, є веб-камера для реалізації освіти он – лайн. Створено комфортні умови навчання – аудиторія має кондиціонер з функціями охолодження та нагріву,  є жалюзі, за необхідності використовується затемнення для якісної презентації екрану.

Перспективи працевлаштування та розмір заробітної плати випускників на вимогу компаній-партнерів залежать від практичної складової змісту підготовки фахівців з маркетингу, тому на кафедрі половина навчальних занять, проводиться практично та базується на сучасному програмному забезпеченні маркетингових досліджень і бізнес-аналітики.

 
 

Так, під час вивчення дисциплін «Маркетинг», «Інтернет-маркетинг», «Електронний бізнес», «СРМ-системи в маркетингу», «Маркетинг в соціальних мережах»: студенти за допомогою Google docs, Google analytics, Google Trends проводять оцінку  маркетингових досліджень; Microsoft Power BI – аналітику та візуалізацію даних; вчаться створювати шаблони сайту за допомогою Moqups; набувають навички створення комерційних сайтів у програмі WordPress та з GoogleTag Manager   управляти тегами сайту; через програми Asana, Wonderlist студенти отримують навички планування робочого часу та виконання планів маркетингового відділу підприємства;  Microsoft Dynamics CRM, CRM  Bitrix24 дозволяють вивчити принципи роботи міжнародних CRM систем.

У дисциплінах кафедри інформаційно-комунікаційні технології застосовуються і як засіб автоматизації контролю результатів навчальної діяльності. Програмне забезпечення Microsoft PowerPoint надає можливість візуалізації даних, а система Moodle є інструментом дистанційного навчання і контролю. Також викладачами кафедри маркетингу використовуються у навчальному процесі електронні словники й енциклопедії, мультимедійні курси, включаючи аудіо та відеоматеріали, електронні видання мовою оригіналу, освітні сайти, форуми, блоги.

Використання навчальної лабораторії дозволяє у повному обсязі забезпечити практичне навчання студентів відповідно до компетенцій компаній-партнерів кафедри: ТОВ «UDS CONSULTING»; ТОВ «МЕДІАСАППОРТ»; ТОВ «СТРІЧКА НОВИН»; ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY»; ТОВ «ЕДПАРТНЕР», з якими укладені договори про співпрацю та які є потенційними роботодавцями для студентів кафедри.

Завдяки плідним відносинам кафедри маркетингу з компаніями-партнерами, студенти мають можливість вдосконалити професійні компетенції, бути обізнаними з інноваційними напрямами діяльності компаній,  оволодіти  компетенціями (вимогами роботодавців), які вони висувають до претендентів на посади, а саме: розвиток творчого та комунікативного потенціалу, інноваційного мислення, професійного спілкування іноземною мовою, адаптивності, командної згуртованості, застосовування можливостей сучасних цифрових технологій, що визначається як soft skills, та hard skills, професійних вимог, пов'язаних з вмінням  вирішувати спеціалізовані завдання у сфері маркетингової діяльності з пріоритетом інноваційних маркетингових технологій, маркетингових досліджень, Інтернет-маркетингу та бізнес-аналітики, практичного застосування маркетингового інструментарію для  діагностики та прогнозування на макро-, мезо- і мікрорівнях. Набуття даних компетенцій студентами кафедри дає можливість гарантованого працевлаштування!

Компанії-партнери ВЕБ-СТУДІЯ «UPWAY» та ТОВ «UDS CONSULTING» – срібний партнер Microsoft надають можливість отримання сертифікатів студентами, які добросовісно навчались і опанували знання з відповідних дисциплін освітньої програми («Електронний бізнес», «Інтернет-маркетинг») в межах навчального процесу. А отримання даних сертифікатів є перепусткою для студента отримати перше високооплачуване робоче місце в престижній компанії з подальшим забезпеченим фінансовим майбутнім! Бо при влаштуванні в компанію зі світовим ім’ям, роботодавці завжди віддають перевагу сертифікованим претендентам.

Навчальна лабораторії Digital-маркетингу та Google – аналітики на кафедрі маркетингу забезпечує всі умови для  надання найсучасніших  знань, вмінь та навичок застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку і підготовки висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які зможуть успішно працевлаштуватися у престижну компанію!

Ми впевнені, що наші випускники-маркетологи отримають найсучасніші знання, вміння та навички застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку!

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 4 512