Державний Університет Телекомунікацій

Матеріальна база - Кафедра Маркетингу

Навчально-матеріальною базою кафедри маркетингу є навчальна лабораторія маркетингових досліджень.

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне забезпечення.

На базі лабораторії здійснюється реалізація практичної складової навчання студентів:

  • організація сертифікованих курсів;
  • надання навичок застосування новітніх інструментів маркетингу;
  • надання практичних вмінь проведення маркетингових досліджень
  • організація науково-дослідної, госпдоговірної роботи,
  • надання консультаційних послуг з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності.

Перспективи працевлаштування та розмір заробітної плати випускників Університету будуть залежати від отриманого досвіду практичного застосування маркетингових програм. Тому ми впроваджуємо маркетингові програми в курс навчання студентів. Плануємо, що студенти, які закінчили курси, будуть отримувати відповідні сертифікати.

В освітню програму підготовки бакалаврів-маркетологів включено фахові дисципліни, які базуються на застосуванні спеціальних програмних продуктів маркетингового спрямування. Це – «CRM системи в маркетингу», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика», «Цифровий маркетинг», «Маркетингові проекти в галузі телекомунікацій», «Маркетингова товарна політика» тощо.

Всі знають про популярні програми типу "1 С: Бухгалтерія", "ІНФІН-Бухгалтерія", "Інфо-Бухгалтер". Але це лише облікові системи.   Вони істотно полегшують працю бухгалтерів, але мало допомагають керівникам. А вже про маркетологів і аналітиків до недавнього часу і взагалі мало хто згадував. Так могло тривати лише до тих пір, поки економіка жила західними кредитами, експортом сировини і розпродажем колишніх запасів. Згодом приватні підприємці першими, а директори заводів другими відчули, що так далі жити не можна. Якщо підприємство не починає боротьбу з внутрішнім безладом, зі скороченням витрат, з неефективним керівництвом, то воно приречене. Всім зрозуміло, що таке конкуренція. Слабкі і неефективні в ній гинуть. Тому так швидко виріс ринок реклами, ринок консалтингових послуг. З подачі консультантів на підприємствах стали впроваджуватися аналітичні, управлінські системи та навіть найпростіші маркетингові програми. До перших можна віднести системи "ІНЕК-Аналітик", Audit Expert (www.pro-invest.com), "Альт-Інвест". До других - "Галактику" (www.galaktika.ru), NS-2000, "Парус-Корпорація" (www.parus.ru), "Тектон". До третім - Marketing - Expert (www.pro-invest.com). Marketing GEO, "БЕСТ-Маркетинг" (www.bestnet.ru).

Ми впевнені, що наші випускники не матимуть жодних проблем з їх подальшим працевлаштуванням!

Переглядів: 879
^