Державний Університет Телекомунікацій

Матеріальна база - Кафедра Маркетингу

Конкурентні переваги навчання маркетологів у нашому університеті полягають у тому, що, на відміну від класичних вузів, ми надаємо не лише ґрунтовну фундаментальну, базову фахову підготовку, а й високоякісне практично-орієнтоване навчання, спрямоване на розвиток професійних компетенцій маркетологів та формування компетенцій маркетингової діяльності в галузі телекомунікацій.

У той час як підґрунтя класичної базової підготовки фахівців складається з належного інформаційного та професійного кадрового забезпечення, для формування професійних практичних навичок необхідне сучасне матеріально-технічне і відповідне програмне забезпечення.

На кафедрі маркетингу створено Лабораторію маркетингових досліджень на базі програмного забезпечення, затребуваного практикою, яке дозволяє навчити студентів навичкам маркетингового аналізу ринку, компанії та власного бізнесу. Навчальна лабораторія кафедри знаходиться в аудиторії № 417 і обладнана сучасними комп’ютерами, проектором та дошками, що дає можливість проводити як лекційні так і практичні заняття.

На базі лабораторії здійснюється реалізація практичної складової навчання студентів:

  • надання навичок застосування новітніх інструментів маркетингу;
  • надання практичних вмінь проведення маркетингових досліджень;
  • організація сертифікованих курсів;
  • організація науково-дослідної роботи;
  • надання консультаційних послуг з питань організації та вдосконалення маркетингової діяльності.

Перспективи працевлаштування та розмір заробітної плати випускників Університету будуть залежати від отриманого досвіду практичного застосування маркетингових програм. Тому ми впроваджуємо спеціальні маркетингові програмні продукти в курс навчання студентів.

В освітню програму підготовки бакалаврів-маркетологів включено фахові дисципліни, які базуються на застосуванні спеціальних програмних продуктів маркетингового спрямування. Це – «CRM системи в маркетингу», «Маркетингові дослідження та бізнес-аналітика», «Цифровий маркетинг», «Маркетингові проекти в галузі телекомунікацій», «Маркетингова товарна політика» тощо.

Ми впевнені, що наші випускники-маркетологи отримають найсучасніші знання, вміння та навички застосування маркетингового інструментарію в практичній діяльності відповідно до вимог роботодавців та реальних потреб ринку!

Презентація кафедри

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: di_addut@ukr.net

Переглядів: 1 072
^