Укр.   Рус.   Eng.

Працевлаштування - Кафедра Маркетингу

Працевлаштування фахівців з маркетингу

 

Випускники-бакалаври працюють на стартових позиціях маркетингового аналітика, маркетолога-консультанта, копірайтера тощо.

 

Маркетологам завжди є, до чого прагнути і куди рости. Адже крім вузькоспеціалізованих посад, у випускників магістратури відкриваються двері і до вищої управлінської ланки.

Це важливо і дозволяє самовдосконалюватися постійно, навіть перебуваючи на самій вершині  успіху.

Однією з основних переваг даної професії є її сучасність та широкий спектр можливостей і, відповідно, обов’язків.

Тож, гарний маркетолог - це «мультиінструменталіст». Він займається не лише динамікою продажів, але і стежить за публікаціями в ЗМІ, прес-релізами конкурентів і реформами держави, замовляє опитування споживачів.

Тому, крім знань в сфері маркетингу, професійного програмного забезпечення,  маркетологу потрібно мати логічне мислення, навички комунікаціїведення електронної комерції  та електронного документообігу;  вміння глибоко аналізувати інформацію і робити висновки,  здатність використовувати сучасний маркетинговий інструментарій для вирішення стратегічних, поточних та оперативних завдань; готовність до саморозвитку, самореалізації, використання творчого потенціалу тощо.

Обов'язки маркетолога можуть включати широке коло завдань:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення  бюджету  маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку,
  • організація досліджень, заходів, акцій та  оцінка їх ефективності,
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами.

Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів. Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп.

Оновлена навчальна програма підготовки бакалаврів з маркетингу спрямована на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії;
  • для комунікабельних – успішна кар’єра в сфері комунікативної політики;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі

Затребуваність професії підтверджується наявністю вакансій з відповідних посад.

Пропонуючи вакансії, роботодавці висувають ряд вимог щодо компетенцій свого персоналу.

 

При цьому, якщо середня заробітна плата, яку пропонують маркетологам, складає від 10 тис.грн., то в сфері Інтернет-маркетингу вона може досягати 125 тис. грн.

Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців,  готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою

Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Отримати консультацію
у завідуючого кафедрою
Надіслати
Дякуємо Вам за звернення до Державного університету телекомунікацій
Ваш запрос успешно отправлен

Завідуючий кафедрою зателефонує Вам як тільки отримає повідомлення.

Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

у завідувача кафедри
Надіслати запит

Презентація кафедри

Переглядів: 6 765
^