Працевлаштування - Кафедра Маркетингу

Працевлаштування фахівців з маркетингу

Сучасний ринок постійно змінюється і вдосконалюється, і успішно працювати можуть тільки ті компанії, які володіють усіма стратегіями та інструментарієм маркетингової діяльності.

Постійний розвиток і успіх компанії багато в чому залежить від професіоналізму маркетолога і того, наскільки цілеспрямована маркетингова політика. То ж професія маркетолога є однією з найбільш затребуваних на кадровому ринку.

Обов'язки маркетолога можуть включати широке коло завдань:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення бюджету маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку, 
  • організація досліджень, заходів, акцій та оцінка їх ефективності, 
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами. 

Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну  інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів. Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп. Коло конкретних обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Маркетолог так само може займатися рекламною діяльністю. Це може бути що завгодно: від розміщення простої реклами до піар-акцій.

Наші випускники зі спеціальності «Маркетинг» можуть працювати на посадах:

  • комерційного директора, заступника директора, начальника відділу з маркетингу;
  • маркетолога-аналітика, консультанта, експерта;
  • маркетолога з ефективності підприємства, комунікативної політики;
  • економіста служби маркетингу, збуту;
  • консультанта з маркетингу та реклами;
  • директора рекламного агентства, начальника відділу реклами;
  • директора рекламно-інформаційного агентства, керівника відділу зв’язків з громадськістю;
  • менеджера з реклами, бренд-менеджера, медіапланера, копірайтера;
  • арт-директора;
  • промоутера, консультанта з реклами;
  • директора з логістики; начальника відділу збуту;
  • начальника відділу логістики, логіста, консультанта з питань логістики.

 

Яку професію зможе обрати випускник ДУТ?

Переглядів: 4 560
^