XS
SM
MD
LG
Державний університет телекомунікацій

Адреса:
03110, Україна
м. Київ, вул. Солом'янська, 7
Контактна інформація:
Державний університет телекомунікацій
Кафедра Маркетингу

Працевлаштування

Загальна інформація
Викладацький склад
Методична робота
Інноваційний зміст навчання
Навчальні дисципліни
Методичні рекомендації
Бібліотека
Наукова діяльність
Видавнича діяльність
Робота із студентами
Матеріальна база
Партнери кафедри
Підготовка магістрів
Контактна інформація
Відгуки студентів
Відгуки роботодавців
Новини та події
Фотогалерея
Отримати консультацію
Освітньо-професійні програми
Вступ до магістратури
Запрошуємо до навчання
Дистанційне навчання

Працевлаштування

Працевлаштування фахівців з маркетингу

Привабливість спеціальності полягає у тому, що маркетолог - один з найважливіших фахівців у будь-якому сучасному бізнесі. Від його роботи залежить комерційний успіх підприємства, тож ефективність роботи маркетолога - питання життя і смерті для будь-якої компанії. Маркетолог відповідає за ключові напрямки розвитку компанії: вивчення ринку і споживачів, виявлення незайнятих ринкових ніш, розробка нових продуктів, виведення товарів на ринок, управління життєвим циклом товарів.

Всезнаюча статистика говорить, що в розвинених країнах на посадах, пов'язаних з маркетингом, трудяться від 25 до 30% всіх працівників сектора економіки.

Відповідно до реалій сьогодення запроваджено концептуально новий, інноваційний підхід до змісту навчання, спрямований на підвищення рівня якості освіти і набуття нашими випускниками конкурентних переваг на ринку праці за рахунок формування професійних компетентностей, знань, умінь та навичок, відповідно до сучасних вимог роботодавців.

Навчальні програма з маркетингу спрямовані на підготовку фахівців, спроможних обрати роботу залежно від власних уподобань:

  • для аналітиків – робота в дослідницькій фірмі чи стратегічному відділі компанії;
  • для комунікабельних – успішна кар’єра в сфері комунікативної політики;
  • для творчих особистостей – втілення креативного потенціалу у рекламній агенції чи PR відділі

В 2019 році стрімко збільшився попит на маркетологів. Адже практично кожній компанії необхідний штатний маркетолог. Це популярна перспективна і високооплачувана професія.

За даними Work.ua станом на квітень 2020 р. для

  • 46% відкритих вакансій з маркетингу по Україні, роботодавці вказали заробітну плату в розмірі до 18 000 грн.
  • 45,8% відкритих вакансій з маркетингу по Україні, роботодавці вказали заробітну плату в розмірі до 36 000 грн.
  • 8,1% оголошень з зарплатою 36 001 – 75 000 грн.

В середньому «Маркетолог» у Києві заробляє 20 000 грн. Це медіана заробітних плат за даними з 519 вакансій, розміщених на Work.ua із заголовком «Маркетолог» і за схожими запитами-синонімами «Рекламіст», «Marketologist», «Спеціаліст з маркетингу» та ін. за останні 3 місяці.

Середня зарплата інтернет-маркетологів в Києві складає приблизно $715, а в інших містах — $500. Про це свідчить дослідження, проведене компанією Serpstat.

За даними компанії Serpstat рівень зарплат по Україні  за маркетинговими спеціалізаціями з урахуванням градації професійного зростання, прийнятої в ІТ сфері: (Junior, Middle, Senior, Team Leader, Head) у доларах склав:

Маркетингова спеціалізація

Junior

Middle

Senior

Team Leader

Head

SEO спеціаліст

357 $

650 $

1100 $

1000 $

2000 $

SMM спеціаліст

357 $

530 $

1000 $

 

 

PPC спеціаліст

410 $

762 $

1000 $

1325 $

2000 $

Маркетинг & Продажі

500 $

760 $

1200 $

750 $

1900 $

SMM/SEO проект менеджер

500 $

755  $

1300 $

 

 

 

Потреби підприємств у  постійному ретельному аналізі ринку збуту, прийнятті нестандартних рішень у завоюванні споживачів і підвищенні рівня конкурентоспроможності товарів та послуг, веденні ефективної організаційно-економічної маркетингової політики, стрімке поширення маркетингової діяльності у сфері інтернет-простору підвищують привабливість професії маркетолога та при цьому висувають нові вимоги до практичної складової змісту підготовки фахівців з маркетингу.

 

Обов'язки маркетолога можуть включати широке коло завдань:

  • дослідження та аналіз ринку збуту товарів і послуг,
  • розробка планів просування продукції або можливості для збільшення продажів уже відомої продукції,
  • визначення бюджету маркетингових кампаній,
  • аналіз цільової аудиторії,
  • прогноз коливань попиту і пропозиції на ринку,
  • організація досліджень, заходів, акцій та оцінка їх ефективності,
  • спілкування з субпідрядниками - наприклад, рекламними агентствами.

Для цього він проводить опитування споживачів і фахівців, збирає і аналізує статистичну інформацію, оцінює дії конкуруючих фірм, бере участь у виставках готової продукції. Також цей фахівець повинен добре розбиратися в організації виробництва, питаннях ціноутворення, збуту і витрат ресурсів.

Робота маркетолога відрізняється інтенсивним рівнем спілкування й умінням швидко знаходити спільну мову з великою кількістю людей з різних соціальних груп. Коло конкретних обов'язків маркетолога залежить від конкретної маркетингової стратегії розвитку та бізнес-плану компанії. Маркетолог так само може займатися рекламною діяльністю. Це може бути що завгодно: від розміщення простої реклами до піар-акцій.

Затребуваність професії підтверджується наявністю вакансій з відповідних посад.

Пропонуючи вакансії, роботодавці висувають ряд вимог щодо компетенцій свого персоналу.  

 

Саме таких фахівців, здатних виконувати складні практичні завдання відповідно до вимог роботодавців,  готують на кафедрі маркетингу у Державному університеті телекомунікацій!

Анкета вступника
Заповніть анкету та отримайте персональну консультацію від завідуючого кафедрою
Контактна інформація
Ми зв`яжемось з Вами зручним для Вас способом:
Освіта
Вкажіть де Ви навчались\навчаєтесь
Розкажіть про себе
Давайте знайомитись




Контактна інформація

Державний університет телекомунікацій
Україна, 03680,  м. Київ,
вул. Солом’янська, 7
телефон: (044) 242-29-02
E-mail: marketing@dut.edu.ua

Отримати консультацію

Ваш запит на зворотній дзвінок отримає завідуючий кафедрою
Надіслати запит

Новини

Всі новини
Переглядів: 9 413